کمبود سهمیه واکسن موقتی است/هنوز بیمارستان‌های خصوصی وارد چرخه نشده‌اند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه کمبود واکسن در برخی شهرها ممکن است دو الی سه روز و موقت باشد، گفت: متأسفانه هنوز بیمارستان‌های خصوصی خوزستان وارد چرخه خدمت به بیماران کرونایی نشده‌اند در حالی که به شدت دچار کمبود تخت بیمارستانی هستیم.

‌به گزارش خبرنگار ایمنا، فرهاد ابول نژادیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متأسفانه هنوز بیمارستان‌های خصوصی در خوزستان وارد چرخه ارائه خدمات به بیماران کرونایی نشده‌اند در حالی که به شدت دچار کمبود تخت بیمارستانی برای بستری هستیم.

وی افزود: در حال پیگیری برای حل این مشکل هستیم و از همه بیمارستان‌های خصوصی می‌خواهیم با توجه به نیاز مردم هرچه زودتر نسبت به پذیرش بیماران کرونایی اقدام کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به کمبود واکسن در برخی از شهرستان‌های استان افزود: کمبود واکسن تنها مختص یک شهر نیست. با توجه به واکسیناسیون بسیاری از گروه‌های هدف، ممکن است سرعت تزریق در برخی از شهرها بالاتر باشد و افراد بیشتری واکسینه می‌شوند و بالطبع واکسن‌ها مصرف می‌شوند و دچار کمبود می‌شویم.

وی اظهار کرد: سهمیه جدید واکسن استان روز پنجشنبه دریافت می‌شود و کمبود واکسن در برخی شهرها ممکن است دو الی سه روز و موقت باشد.

کد خبر 515022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.