قانون و قانون‌مداری رکن اصلی فعالیت هر سازمانی است/قدردانی از فعالیت‌های کارکنان باغ رضوان

سرپرست شهرداری اصفهان گفت: هر زمان احساس شد آیین‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها، مقررات و قوانین در تضاد با منافع عمومی و باعث ایجاد مشکل برای مردم است، این موارد باید اطلاع‌رسانی شود تا برای اصلاح و کارآمد کردن قوانین، از طریق مراجع ذی‌ربط پیگیری لازم بشود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا بوژمهرانی در بازدید از سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان اظهار کرد: علی رغم تراکم برنامه‌های کاری، برای معرفی ابراهیم زارعان به عنوان سرپرست سازمان آرامستان‌های شهرداری به باغ رضوان آمدم تا از کارکنان خدوم این سازمان قدردانی کنم.

وی افزود: دیدن غم و اندوه کسانی که عزیزان خود را از دست داده‌اند بسیار سخت است و آثار روحی منفی دارد.

سرپرست شهرداری اصفهان تصریح کرد: کارکنان سازمان آرامستان‌ها ضمن دور بودن محل کار خود، هر روز و به دفعات زیاد شاهد غم و اندوه دیگران هستند و این موضوع شرایط کاری آنها را بسیار سخت و دشوار می‌کند.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه کارکنان سازمان آرامستان‌های شهرداری از آنها خواست که در رسیدگی به امور مراجعه کنندگان صبوری کرده و برای کاهش آلام داغداران اقدامات لازم انجام دهند.

بوژمهرانی تاکید کرد: قانون و قانون‌مداری رکن اصلی فعالیت در هر سازمان و بخش است، اما هر زمان احساس شد آئین‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها، مقررات و قوانین در تضاد با منافع عمومی و باعث ایجاد مشکل برای مردم است، این موارد باید اطلاع‌رسانی شود تا برای اصلاح و کارآمد کردن قوانین، از طریق مراجع ذی‌ربط پیگیری لازم بشود زیرا در هر صورت اجرای دقیق قانون حرف اول و آخر را می‌زند.

وی با ابراز خرسندی از فعالیت جوانان متخصص در سازمان آرامستان‌های شهرداری، گفت: وجود و حضور جوانان متخصص باعث امیدواری به آینده کاری درخشان این سازمان است از این رو قدردان زحمات تمام کسانی هستیم که صادقانه و با ایثار به مردم خدمات لازم و مطلوب ارائه می‌دهند.

کد خبر 514994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.