افزایش ۳ برابری فوتی‌های ناشی از کرونا در قائمشهر

رئیس سازمان آرامستان شهرداری قائمشهر از افزایش سه برابری فوتی‌های ناشی از کرونا مردادماه امسال نسبت به زمان مشابه در سال گذشته خبر داد.

یحیی علی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به هشدار سازمان آرامستان‌ها نسبت به افزایش تعداد فوتی‌های مردادماه امسال  نسبت به ماه‌های اول ورود ویروس کرونا تصریح کرد: مرداد ماه هنوز به پایان نرسیده، اما متأسفانه تعداد خدمات ارائه شده در سازمان آرامستان ها رکورد ۱۷ ماه گذشته را شکسته است.

وی اظهار کرد: افزایش تعداد درگذشتگان، پایین آمدن سن درگذشتگان کرونایی یا فوت بعضاً خانوادگی بر اثر کرونا در فاصله بسیار کم از یکدیگر، شرایط روحی سختی را علاوه بر شرایط سخت کاری بر پرسنل آرامستان ها تحمیل کرده است.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری قائمشهر یادآور شد: برای ارائه خدمات به خانواده‌ها و بجا آوردن شرعیات درگذشتگان (تغسیل، تکفین، تدفین و حمل و نقل) روزهای سختی را قهرمانان خاموش آرامستان ها پشت سرگذاشته و همچنان در شرایط بحرانی و بدون تعطیلی فعال بوده، حتی ناچار به افزایش ساعت کار در ایام تعطیل هستند.

علی نژاد از شهروندان و خانواده‌های متوفیان درخواست کرد: پروتکل‌های بهداشتی را به صورت کامل رعایت کنند و عدم تجمع در آرامستان ها برای کاهش شیوع بیماری کرونا دلتا همچنان مورد انتظار است و خانواده‌ها در این روزهای بحرانی باید همکاری و همراهی کنند.

کد خبر 514973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.