آغاز انتصابات در شهرداری با حضور زاکانی

سرپرست شهرداری تهران گفت:‌ انتصابات در شهرداری بعد از حضور زاکانی اتفاق می افتد و تغییرات در مدیریت روزنامه همشهری براساس نطر هیئت مدیره بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا جاوید، در حاشیه جلسه امروز (یکشنبه) شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر حکم سرپرست مؤسسه همشهری و اینکه آیا انتصاب در شهرداری آغاز شده است یا خیر؟ اظهار کرد: سرپرست روزنامه همشهری مشکل شخصی داشت و نمی‌توانست به کار ادامه دهد. از این رو هیأت مدیره همشهری پس از بررسی فردی را به صورت موقت برای ادامه سرپرستی تعیین کردند.

وی افزود: طبیعتاً تمامی انتصابات بعد از حضور شهردار تهران یعنی آقای زاکانی انجام خواهد شد.

سرپرست شهرداری تهران در خصوص تذکر امانی مبنی بر برگزاری آزمون تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری گفت: تذکرات شورا به صورت مکتوب به دست ما می‌رسد و در فرایند تطبیق با ضوابط بررسی و پاسخ مقتضی را به شورا ارسال می‌کنیم.

جاوید درباره گزارش‌های ارائه شده در صحن شورا که بعضاً تکراری است و حتی اعضای شورای اسلامی شهر هم به آن توجهی نمی‌کنند تصریح کرد: جلسات اول شکل‌گیری شورای شهر است و معاونین در صحن حضور پیدا می‌کنند و گزارش ارائه می‌دهند. کمیسیون‌های تخصصی شورا تازه شکل گرفته است و این موضوعات در کمیسیون‌ها بررسی می‌شود و در فرایند آتی نتایج همفکری اعضای مختلف شورا با حضور معاونین پیگیری خواهد شد.

کد خبر 514788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.