۴۹۰ هزار پرس غذای گرم بین مددجویان اصفهانی توزیع شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان از توزیع ۴۹۰ هزار پرس غذای گرم و ۲۵ هزار و ۹۰۰ بسته معیشتی در طرح اطعام و احسان حسینی از ابتدای ماه محرم تا کنون بین نیازمندان خبر داد.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اقدام خیرخواهانه امسال نیکوکاران در قالب اطعام و احسان حسینی، اظهار کرد: تاکنون با مساعدت خیران، مراکز نیکوکاری و هیئت‌های مذهبی ۴۹۰ هزار پرس غذای گرم و ۲۵ هزار و ۹۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه در این طرح ۱۷۸ آشپزخانه برای تهیه، طبخ و توزیع غذای نیازمندان و مددجویان تحت حمایت در حال فعالیت هستند، گفت: تاکنون با مساعدت خیران در قالب غذای گرم و بسته‌های معیشتی بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به خانواده‌های تحت پوشش اهدا شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان افزود: با توجه به استقبال نیکوکاران پیش‌بینی می‌شود در اجرای طرح تا پایان دهه اول ماه محرم و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، تامین معاش نیازمندان مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

وی ادامه داد: خیران می‌توانند به منظور مشارکت در اطعام نیازمندان علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری، وجوه نقد خود را با شماره گیری #۰۳۱*۸۸۷۷* و یا واریز به کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۲۵۰۹ پرداخت کنند.

کد خبر 514758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.