همه جوانب حضور واران در اولدترافورد

مدافع فرانسوی سابق رئال مادرید رسماً به هواداران دوآتشه منچستر یونایتد در ورزشگاه اولدترافورد معرفی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، منچستریونایتد با رافائل واران از رئال مادرید قرارداد امضا کرد و بدین ترتیب این بازیکن فرانسوی پس از سال‌ها حضور در باشگاه مادریدی از جمع رئال جدا شود و به لیگ جزیره و شیاطین سرخ بپیوندد.

اگرچه باشگاه منچستر یونایتد در پایان ماه ژوئیه تأیید کرد که با واران بر سر یک قرارداد به توافق رسیده‌اند، با این حال تمام کردن کار انتقال مدافع میانی تیم ملی فرانسه مدت‌ها طول کشید اما سرانجام به نتیجه رسید تا مشکل خط دفاعی قرمزها نیز تا حد زیادی رفع شود.

گزارش شده است که یونایتد مبلغ ۴۲.۷ میلیون پوند (۵۰ میلیون یورو) برای خرید این بازیکن ۲۸ ساله در یک قرارداد چهار ساله پرداخت کرده است. واران که تنها یک سال دیگر با باشگاه رئال مادرید قرارداد داشت، طبق توافق با مادریدی‌ها جدا شد تا حداقل این باشگاه نیز سود مناسبی کسب کند.

واران هنگام ورود به انگلستان به دلیل محدودیت‌های سفر به دنبال پیک بیماری کرونا، مجبور به گذراندن دوران قرنطینه‌ای در این کشور شد. ملی پوش فرانسوی سرانجام دقایقی قبل از شروع بازی رفت خود در لیگ برتر با لیدز یونایتد شنبه به هواداران اولدترافورد معرفی شد.

یکی از نکات جالب توجه در خصوص پیوستن واران به یونایتد، درخواست او برای دریافت شماره ۴ این تیم بود که با مخالفت فیل جونز مواجه شد. مدافع فرانسوی در نهایت پذیرفت که شماره ۱۹ را بر تن کند تا فیل جونز که بارها توسط هواداران فوتبال ترول شده بود، یک بار دیگر در فضای مجازی نقل محافل شود.

همچنین در هنگام معارفه واران در اولدترافورد، هواداران لیدز یونایتد که برای تماشای مسابقه تیمشان به این ورزشگاه آمده بودند با شعارهایی درباره واران، این بازیکن را در ابتدای حضور در لیگ جزیره با جو عجیب هواداری در این لیگ آشنا کردند.

واران که در سال ۲۰۱۱ از لنز به مادرید منتقل شد تجربه زیادی داشته و سه قهرمانی در لالیگا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کسب کرده است. رافائل واران در بیش از ۳۵۰ بازی برای پایتخت‌نشینان اسپانیا به میدان رفته است و سال گذشته نیز در غیاب سرخیو راموس، از نظر دوئل پیروز (۱۱۰) و ضربات توپ (۳۶) در لالیگا در بین مدافعان مادرید در رتبه دوم قرار گرفت.

با توجه به سرعت خوبی که واران از آن برخوردار است مگوایر و او می‌توانند یک گروه دو نفره عالی را در قلب خط دفاعی یونایتد تشکیل دهند و این تیم که سال گذشته به جایگاه دوم در لیگ دست یافت حالا با آمدن واران امید بسیار زیادی برای قهرمانی در سال جاری دارد.

کد خبر 514710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.