برنامه‌های حضوری شهرداری بوشهر برای پاسداشت محرم تعطیل شد

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهرگفت: با توجه به حاد شدن شرایط کرونایی در بوشهر، برنامه‌های حضوری این سازمان برای پاسداشت دهه اول محرم تعطیل شد.

به گزارش ایمنا، مسعود غلامزاده گفت: در این راستا شاخص‌ترین برنامه با عنوان مراسم عزاداری "از خلیج فارس تا فرات" بود که با وجود اینکه هفته گذشته همزمان با آغاز محرم کلید خورده بود با هدف حفظ سلامت عزاداران حسینی به وضعیت تعطیل شد.

وی بیان کرد: با این حال تعطیلی مراسم حضوری عزای سرور و سالار شهیدان به معنی نادیده گرفتن محرم نبوده و تمام ظرفیت‌ها برای ایجاد شور حسینی در فضای مجازی بکارگیری خواهد شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر تاکید کرد: در شرایطی که وضعیت قرمز کرونایی و افزایش آمار فوتی‌ها مانع برگزاری تجمع‌ها شده شهروندان بوشهری با عشق و ارادت همیشگی خود به اهل بیت با شعار "هر خانه یک حسینیه" آئین‌های سوگواری محرم را زنده نگه دارند.

غلامزاده عنوان کرد: در این زمینه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر با در پیش گرفتن برنامه‌های مجازی برای بزرگداشت این ایام، به محض بهبود شرایط کرونایی ویژه برنامه‌های از پیش تعیین شده خود برای ماه‌های محرم و صفر را با حفظ کامل شیوه نامه‌های بهداشتی اجرایی خواهد کرد.

منبع: ایرنا

کد خبر 514546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.