مرگ دختر ۱۱ ساله و پدر و مادرش

پنج کشته در تصادف تریلی و پژو، انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در مرز، شلیک مرگبار به مرد میانسال، مرگ دختر ۱۱ ساله و پدر و مادرش و دستگیری قاتل فراری را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسئول روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر نهاوند گفت: بر اثر سانحه رانندگی برخورد یک دستگاه سواری پژو با تریلی در محور نهاوند به بروجرد، پنج نفر جان خود را از دست دادند.

عباس ترکاشوند اظهار کرد: در این حادثه دلخراش که نیمه شب گذشته روی داد، با برخورد یک دستگاه تاکسی (پژو) با یک دستگاه خودرو سنگین (تریلی) پنج سرنشین سواری جان باختند.

وی افزود: این حادثه در مسیر روستای جعفرآباد محدوده محور نهاوند به بروجرد روی داد که نیروهای امدادی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هلال‌احمر شهید خدارحمی مستقر در سه‌راهی قلعه‌قباد به محل حادثه اعزام شد.

مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر نهاوند گفت: دو نفر از سرنشینان خودرو سواری (خانم) به دلیل شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست دادند.

وی با اشاره به اقدام نیروهای امدادی برای خروج مصدومان از داخل اتاقک خودرو و انتقال آنها به بیمارستان علیمرادیان نهاوند، افزود: یکی دیگر از سرنشینان خودرو سواری که خانمی باردار بود نیز به علت شدت صدمات وارده و به رغم تلاش تیم‌های امدادی و درمانی، فوت کرد و دو مصدوم دیگر این حادثه نیز در بیمارستان جان خود را از دست دادند تا شمار جانباختگان این حادثه تلخ به پنج نفر برسد.

انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در مرز

فرمانده مرزبانی ناجا از انهدام باند بزرگ قاچاق سلاح جنگی و شکاری در مرزهای شمال غرب خبر داد.

احمدعلی گودرزی در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای طرح انسداد مرز و جلوگیری از قاچاق در نوار مرزی، مرزبانان هنگ مرزی ارومیه با اقدامات کنترلی و اطلاعاتی مؤثر در ارتفاعات کوهستانی منطقه، موفق به کشف و انهدام باند بزرگ قاچاق سلاح و مهمات شدند.

وی با بیان اینکه در این عملیات قاچاقچیان با دیدن سرعت عمل مرزبانان با استفاده از تاریکی شب و جغرافیای کوهستانی منطقه از محل متواری شدند، افزود: مرزبانان در پاک سازی از محل موفق شدند، ۲۸۳ سلاح جنگی و شکاری شامل " ۷۰ قبضه کلت کمری و ۲۷۸ قبضه سلاح شکاری را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان این پرونده در دستور کار مرزبانان استان آذربایجان غربی قرار دارد، خاطر نشان کرد: امنیت مردم در کشور از مهمترین دغدغه‌های مرزداران جمهوری اسلامی ایران است و مرزداران این فرماندهی در سخت‌ترین شرایط خدمتی و به دور از خانواده‌های خود همه توان خود را به کار می‌گیرند تا این امنیت را حفظ کنند.

شلیک مرگبار قاتل جوان به مرد میانسال

فرمانده انتظامی مرودشت از شناسایی و دستگیری قاتل فراری پس از پنج روز توسط کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.

فرشید زینلی اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل مرد ۴۲ ساله در یکی از روستاهای این شهرستان و و متواری شدن قاتل، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که جوانی ۲۲ ساله با سلاح شکاری مقتول را به قتل رسانده و به سمت استان اصفهان متواری شده است.

فرمانده انتظامی مرودشت تصریح کرد: تیمی متشکل از کارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات میدانی و نامحسوس محل اختفا قاتل ۲۲ ساله را پس از پنج روز در شهرستان "سمیرم" از توابع اصفهان شناسایی و با اخذ نیابت قضائی وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر و به مرودشت انتقال دادند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح شکاری استفاده شده در صحنه درگیری کشف شد، اضافه کرد: قاتل علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد، متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

مرگ دختر ۱۱ ساله و پدر و مادرش

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر اظهار کرد: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ استان مبنی بر وقوع غرق شدگی در آب‌های ساحلی شهرستان نوشهر، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

اکبر درویشی تصریح کرد: مأموران با حضور در محل حادثه در بررسی‌های اولیه دریافتند، مردی ۳۷ ساله به همراه دختر ۱۱ ساله‌اش که برای شنا در دریا در منطقه ساحلی کپورچال رفته بودند به علت عدم آشنایی به فنون شنا غرق شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این حادثه هر دو نفر به علت خفگی ناشی از غرق شدگی جان خود را از دست دادند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه به دلیل شرایط کرونایی کلیه طرح‌های دریا تعطیل است به شهروندان و مسافرانی که قصد شنا در دریای مازندران را دارند، ادامه داد: از شنا در مناطق ممنوعه و پرخطر جدا خودداری و تا جای ممکن در مناطقی که گروه‌های امداد و نجات حضور دارند، استفاده کنند.

به دام افتادن قاتل فراری کمتر از ۱ ساعت

در پی قتل مرد ساوجی، مأموران نیروی انتظامی شهرستان ساوه به سرعت وارد عمل شدند و در کمتر از یک ساعت قاتل را در محل اختفایش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: یک فقره قتل در ساوه به مرکز فوریت‌های پلیس گزارش شد و مأمورین سریعاً به محل وقوع جرم اعزام شدند.

عیسی آبادی افزود: با اشرافیت اطلاعاتی و استفاده از منابع و پس از ردیابی مأموران نیروی انتظامی شهرستان ساوه قاتل حادثه را در کمتر از یک ساعت در حالی که هنوز خون مقتول بر روی چاقویش خشک نشده بود دستگیر و تحویل مراجع قضائی دادند.

وی اضافه کرد: با بررسی‌های اولیه مشخص شد که این قتل در پی درگیری فیزیکی اتفاق افتاده و قاتل با وارد کردن ضرباتی مقتول را از پای درآورده است.

کد خبر 514523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.