عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۳ مردادماه

در این بسته خبری از مزین شدن تابلوهای تجاری مرکز ساری به اشعار شاعر ایرانی تا اصلاح هندسی تقاطع صدا و سیما قزوین و رنگ‌آمیزی جایگاه توقف خودروهای معلولین شهر قدس را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم:

رنگ‌آمیزی جایگاه توقف خودروهای معلولین شهر قدس

رضا صداقت، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قدس گفت: طرح رنگ‌آمیزی جایگاه توقف خودروهای معلولین در معابر عمومی شهر با هدف رفاه حال معلولین و جانبازان و ارتقای سطح کیفی و استانداردسازی معابر شهر قدس آغاز شده است.

مزین شدن تابلوهای تجاری مرکز ساری به اشعار شاعر ایرانی

در فاز دوم طرح همسان سازی تابلوهای تجاری منطقه بافت کهن، سر درب مغازه‌های مرکز شهر به اشعار ابوالقاسم فردوسی طوسی، شاعر حماسه‌سرای ایرانی مزین شد.

نوسازی ۴۲ دستگاه از تاکسی‌های فرسوده آستارا

غلامرضا مصاحب، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری بندر آستارا از تعویض و نوسازی ۴۲ دستگاه تاکسی فرسوده این شهر خبر داد.

اصلاح هندسی تقاطع صدا و سیما قزوین

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته اصلاح هندسی تقاطع صدا و سیمای مرکز قزوین که جزو نقاط حادثه خیز شهر است از اولویت‌های سازمان به شمار می‌رود.

ممنوعیت برگزاری مراسم ختم و فاتحه خوانی در آرامستان‌های اسلامشهر

مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر گفت: با توجه به افزایش ابتلاء و مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا برگزاری مراسم ختم و فاتحه خوانی در آرامستان‌های شهرستان از جمله دارالسلام ممنوع است.

تغییر کاربری ۹۹۵ پرونده به صورت قانونی در کمیسیون ماده ۵ میبد

علیرضا نقوی، شهردار میبد با اشاره به تغییر کاربری ۹۹۵ پرونده به صورت قانونی در کمیسیون ماده ۵، این اقدام را یکی از نقاط قوت زمان مدیریت خود در رابطه با صدور پروانه و کارهای زیرساختی شهر میبد ذکر کرد.

شهرداری گرگان تقدیر شد

عبدالرضا فاضل، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با ارسال لوحی از زحمات شهرداری گرگان در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در رابطه با مقابله و پیشگیری ویروس کرونا تقدیر کرد.

روکش گرم آسفالت در کشتارگاه صنعتی دام شهرداری نجف آباد

در فرآیند آسفالت جاده دو باند رفت و برگشت به مساحت ۹۶۰۰ مترمربع، جاده شماره دو به مساحت ۴۴۰۰ مترمربع، جاده شماره سه به مساحت ۸۴۰۰ متر مربع، جاده شماره چهار به مساحت ۲۸۰۰ متر مربع، فضای جلو سردخانه به مساحت ۲۱۰۰ مترمربع، رمپ‌های اطراف به مساحت ۲۴۰۰ متر مربع، جاده پشت سالن کشتار به مساحت ۱۴۰۰ مترمربع، جاده پشت کشتارگاه به مساحت ۲۱۰۰ متر مربع، پارکینگ پرسنل به مساحت ۳۰۰ متر مربع و ورودی سالن شتر به مساحت ۲۸۰ متر مربع و در مجموع به مساحت ۳۳۷۸۰ مترمربع با ۳۹۷۴ تن آسفالت روکش خواهد شد.

تزریق دوز دوم واکسن ناوبران حمل و نقل عمومی فردیس

محمود آذرسا، سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری فردیس از آغاز تزریق دوز دوم واکسیناسیون رانندگان و کمک رانندگان حمل و نقل عمومی شهر فردیس خبر داد.

ارتقای زیرساخت‌های شهر هوشمند در سمنان

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان گفت: به منظور توسعه فعالیت‌ها و بهره‌مندی از ظرفیت‌های ملی در حوزه هوشمندسازی و فناوری‌های نوظهور، جهت همکاری متقابل میان مرکز تعالی شهرهای هوشمند ایران و شهرداری سمنان در مرداد ماه سال ۱۴۰۰ تفاهمنامه‌ای امضا شد.

کد خبر 514498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.