امر به معروف و نهی از منکر واجب شرعی است

امام‌جمعه موقت بوئین و میاندشت گفت: در فضای مجازی انتشار برخی فیلم‌ها و تصاویر موجب شایعه سازی، تشویش اذهان عمومی و ایجاد رعب و وحشت می‌شود که در این زمینه اجرای فریضه امر به معروف واجب است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام حسین شفیعی در خطبه‌های نماز جمعه شهر بوئین و میاندشت، اظهار کرد: شیطان با راه‌های مختلف درصدد فریب انسان است و باید با بصیرت و شناخت درست اعمال از رفتارهایی که لطمه به جایگاه انسانی ما می‌زند دوری کنیم.

وی گفت: اگر ائمه اطهار نبودند انسان‌ها در ظلمت و تاریکی بودند و بوسیدن درب امامزادگان به پاس قدردانی از نجات انسان‌ها از تحت سلطه بودن ظالمان و ستمکاران است.

امام جمعه موقت بوئین و میاندشت با بیان اینکه دهه نخست ماه محرم مصادف با امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر از واجبات شرعی است، در فضای مجازی انتشار برخی فیلم‌ها و تصاویر موجب شایعه سازی و تشویش اذهان عمومی و ایجاد رعب و وحشت می‌شود که در این زمینه امر به معروف اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه ۲۶ مرداد ماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی ایران است و در سال ۱۳۶۹ اتفاق افتاد، گفت: ۲۸ مرداد هم سالروز کودتای آمریکایی است که منجر به شکست مصدق شد و با تصمیمات غلط، آمریکا توانست بار دیگر شاهنشاهی را به کشور بازگرداند.

کد خبر 514257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.