تعامل همه‌جانبه با اصحاب رسانه اولویت اول نیروی انتظامی است

سخنگوی نیروی انتظامی اولویت اول نیروی انتظامی را تعامل همه‌جانبه و همسو با اصحاب رسانه دانست و گفت: چرا که حفظ نظم، امنیت و جان و مال و ناموس مردم در حوزه مأموریتی ماست و این مأموریت بسیار خطیر است و نیاز دارد که در حوزه رسانه و احساس امنیت بتوانیم نقش سازنده‌ای ایفا کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار مهدی حاجیان در اینستاگرام خود نوشت:

"اولویت اول تعامل همه‌جانبه و همسو با اصحاب رسانه است

معاون اجتماعی و سخنگوی ناجا: اولویت اول تعامل همه‌جانبه و همسو با اصحاب رسانه است چرا که حفظ نظم، امنیت و جان و مال و ناموس مردم در حوزه مأموریتی ماست و این مأموریت بسیار خطیر است و نیاز دارد که در حوزه رسانه و احساس امنیت بتوانیم نقش سازنده‌ای ایفا کنیم.

رویکرد مردمی بودن و جامعه‌محوری و مقبولیت و پذیرش اجتماعی رویدادهای پلیسی نیز از دیگر اولویت‌هاست

معاون اجتماعی و سخنگوی ناجا: رویکرد مردمی بودن و جامعه‌محوری و مقبولیت و پذیرش اجتماعی رویدادهای پلیسی نیز از دیگر اولویت‌هاست؛ به دلیل تعامل اصحاب رسانه و خبرنگاران عزیز با ناجا، امروز مردم از نیروی انتظامی رضایتمندی بالایی دارند و پلیس را ملجأ، مامن و پناهگاه خود می‌دانند و این احساس امنیت از طریق رسانه‌ها به دست می‌آید.

اصل تقدم پیشگیری اجتماعی بر پیشگیری انتظامی و همچنین تقدم امنیت نرم در برابر امنیت سخت از دیگر رویکردهای رسانه‌ای ناجاست

سردار حاجیان:
اصل تقدم پیشگیری اجتماعی بر پیشگیری انتظامی و همچنین تقدم امنیت نرم در برابر امنیت سخت از دیگر رویکردهای جنگ رسانه‌ای ناجاست.

امروز در جنگ شناختی و جنگ نرم و عملیات روانی دشمن به شدت فعالیت می‌کند و به دنبال این است که این امنیت مثال‌زدنی جمهوری اسلامی ایران را خدشه‌دار و احساس ناامنی را به جامعه القا کند. "

تعامل همه‌جانبه و همسو با اصحاب رسانه الویت اول نیروی انتظامی است

تعامل همه‌جانبه و همسو با اصحاب رسانه الویت اول نیروی انتظامی است

تعامل همه‌جانبه و همسو با اصحاب رسانه الویت اول نیروی انتظامی است

کد خبر 514235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.