ظرفیت بیمارستان‌های اصفهان از مرز اشباع گذشت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در نامه‌ای به تشریح وخامت اوضاع بیمارستان‌های استان پرداخت و برای همکاری همه جانبه از همه دانش آموختگان رشته‌های پزشکی، پرستاری، مامایی و پیراپزشکی طلب یاری کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، طاهره چنگیز در نامه‌ای به تشریح وخامت اوضاع بیمارستان‌های استان اصفهان پرداخت که شرح این نامه در زیر آمده است:

همکاران گرامی؛ پیشکسوتان جامعه پزشکی و پرستاری؛ دانشجویان؛ کارآموزان و کارورزان عزیز
سلام
علی‌رغم اینکه تمام کارکنان خدوم و ایثارگر بهداشت و درمان جانفشانی را به اوج رسانده‌اند، متأسفانه همچنان سیل بیماران کووید نیازمند خدمت به سوی بیمارستان‌ها سرازیر است. از این رو به ناچار به صراحت و روشنی اعلام می‌دارم که ظرفیت همه بیمارستان‌های ما تقریباً در همه شهرستان‌های استان از مرز اشباع گذشته و دیگر پزشک و پرستاری برای پر کردن شیفت‌ها در بخش‌های جدیدی که در تدارک راه‌اندازی آن‌ها هستیم وجود ندارد.

بسیاری از همکاران شاغل بیمار شده و خود بستری و تحت مراقبت‌اند. حتی در نقل و انتقال امدادخواهان با کمبود راننده آمبولانس و تکنسین فوریت‌ها مواجهیم. امروز وظیفه انسانی و حرفه‌ای ما فارغ از سلیقه‌ها و گرایشات مختلف حکم می‌کند که برای نجات جان هموطنان‌مان با تمام وجود و به هر نحو ممکن اقدام نمائیم.

من به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اصفهان از هر دانشجو و دانش‌آموخته پزشکی؛ پرستاری؛ مامائی؛ فوریت‌ها؛ اتاق عمل؛ هوشبری و دیگر رشته‌های پیراپزشکی که در این راه کمکی از ایشان ساخته استمداد می‌کنم تا بلکه در این روزگار سخت با تشریک مساعی و اهتمام جمعی تلاش کنیم تا از تلف شدن جان‌های بیشتر و داغدار شدن پدران؛ مادران؛ همسران و فرزندان دل‌نگران بیماران کووید تا حد ممکن جلوگیری شود.

تردیدی نیست که این جان‌فشانی و از خودگذشتگی شما همچون خون سیاوش در تاریخ پرافتخار این مرز و بوم جاودانه خواهد شد.

بامداد جمعه ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
رئیس دانشگاه
دکتر طاهره چنگیز

کد خبر 514202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.