مجموعه شهرداری، طلایه‌دار توسعه و عمران اصفهان

سرپرست شهرداری اصفهان گفت: شهر اصفهان کارگاه بزرگ عمرانی است و هر روز و هر ساعت در گوشه گوشه‌ی این شهر بزرگ کارگران و کارشناسان و مهندسان و پیمانکاران و مدیران فنی در حال کار و تلاش برای حفظ و نگهداری و رشد و توسعه شهر هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا بوژمهرانی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"امروز از فرصت تعطیلی بخش اداری شهرداری استفاده کردم و بازدیدی از دو بخش اجرایی داشتم؛ کارخانه تولیدی سازمان عمران و ایستگاه ۱۲ سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان

مشهور است که کل شهر اصفهان کارگاه بزرگ عمرانی است و هر روز و هر ساعت در گوشه گوشه‌ی این شهر بزرگ کارگران و کارشناسان و مهندسین و پیمانکاران و مدیران فنی در حال کار و تلاش برای حفظ و نگهداری و رشد و توسعه شهر هستند. به طور قطع و یقین سازمان عمران شهرداری اصفهان یکی از پرچم‌داران در این عرصه کار و خدمت است.

امروز برای اولین بار به محل کارخانه تولیدی سازمان رفتم. فعالیت‌های معدنی، تولید انواع مصالح مورد نیاز زیرسازی راه‌ها، تولید بتن، تولید آسفالت، تولید انواع قطعات بتنی و اخیراً تولید انواع موزائیک فرش در زمینی به مساحت حدود ۷۰ هکتار در تمام ایام هفته در این کارخانه بزرگ و باشکوه در حال انجام است.

این سازمان در طول دوران فعالیتش همیشه منشأ سازندگی بوده اما طی ۶ سال گذشته فعالیت‌های اجرایی گسترده‌ای داشته و در طی ۳ سال اخیر تونسته علاوه بر اجرای پروژه‌های بزرگ و متعدد، تراز مالی مثبت و فوق‌العاده‌ای هم رقم بزنه.

انشاالله این رویکرد در دوره جدید مدیریت شهری نیز استمرار یافته و ارتقا خواهد یافت.

از اعضای محترم هیأت مدیره، مدیرعامل پرتلاش، کارشناسان و مدیران خوش فکر، کارکنان و کارگران خستگی ناپذیر سازمان عمران و تمامی پیمانکارانی محترمی که با این سازمان همکاری و تعامل دارند صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم.

دستمریزاد؛ خدا قوت"

کد خبر 514138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مینا IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
    0 0
    سلام آقای بوژمهر خسته نباشید...آن شاالله در کارتون موفق وسربلند باشید..من با همسرم کوه گاهی میدیم شما رو وهم محلی بودیم که الان نه دیگه...نیروکار