تکمیل پارک شاپوری خرم آباد تا پایان سال جاری

معاون عمرانی شهرداری خرم‌آباد گفت: تا پایان سال جاری همه نواقص پارک شاپوری برطرف می‌شود.

به گزارش ایمنا، علیرضا صادقی با اشاره به برخی گلایه‌ها و انتقادها در خصوص نواقص پارک شاپوری اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده قرار است از محل اعتبارات شهرداری و اعتبارات دولتی نواقص پروژه پارک شاپوری رفع و کل پروژه تا پایان سال تکمیل شود.

وی افزود: تکمیل آبشار نیمه‌کاره، سرویس بهداشتی همچنین اصلاح ورودی از میدان باستان که به لحاظ ترافیکی ایراد دارد از جمله اقداماتی است که تا پایان سال انجام خواهد شد.

معاون عمرانی شهرداری خرم‌آباد خاطرنشان کرد: تکمیل ورودی و احداث پارکینگ، نصب تابلو معرفی پل‌ها، مبلمان شامل وسایل بازی و صندلی از دیگر کارهایی است که تا پایان سال جاری انجام می‌شود.

صادقی با اشاره به اینکه واگذاری رستوران پارک شاپوری به بخش خصوصی نیز در دستور کار ما قرار دارد، اضافه کرد: در واقع نواقص پارک شاپوری که مدنظر مردم است تا پایان سال رفع می‌شود.

وی در خصوص کنار گذر پارک که خاکی است نیز توضیح داد: یکی دیگر از برنامه‌های ما اتصال کنار گذر به خیابان سی متری ارم است، با این کار مردم دیگر مجبور نیستند از کوچه و پس کوچه‌های اسبستان تردد کنند.

معاون عمرانی شهرداری خرم‌آباد در خصوص تأمین اعتبارات لازم برای تکمیل پارک شاپوری گفت: از محل اعتبارات دولتی دو میلیارد تومان برای تکمیل پارک پیش بینی شده، همچنین یک میلیارد تومان از محل اعتبارات شهرداری نیز پیش بینی شده است.

صادقی ادامه داد: برای تکمیل کنار گذر و تملک املاک در مسیر نیز شهرداری شش و نیم تا هشت میلیارد تومان پیش بینی کرده است.

معاون عمرانی شهرداری خرم‌آباد در بخش دیگری از صحبت‌های خود در خصوص برخی حاشیه‌های فروش زمین‌های قاضی نیز توضیح داد و تصریح کرد: طبق قانون سهم شهرداری از محل تفکیک زمین‌های قاضی ۲۶ قطعه است که یا باید به مزایده گذاشته شده و صرف پروژه‌های عمرانی شود یا بابت خانه‌هایی که در مسیر تعریض قرار می‌گیرند معوض بدهد.

صادقی گفت: شهرداری مصوب شورا را برای مزایده ۲۶ قطعه گرفته و قرار است هزینه این قطعات صرف احداث کنار گذر پارک شاپوری، پارک پاگر و آب‌های سطحی گلدشت شود.

وی تاکید کرد: اینکه می‌گویند شهرداری شهر را حراج کرده تنها شانتاژ خبری است و صحت ندارد، متأسفانه برخی تنها به دنبال بدبین کردن مردم هستند.

منبع: فارس

کد خبر 514080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.