عدم رعایت مقررات منع تردد شبانه/طرح زوج و فرد فعلاً اجرا نمی‌شود

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به عدم اجرای طرح زوج و فرد در هسته مرکزی کلانشهر اصفهان، گفت: از نظر رعایت تردد شبانه مشکلات بسیاری وجود دارد که متأسفانه شهروندان ساعت منع تردد شبانه را رعایت نمی‌کنند.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: هنوز دستور جدیدی از ستاد مقابله با کرونا در مورد محدودیت‌های جدید ابلاغ نشده و همچنان محدودیت‌های قبل در حال اجرایی شدن است.

وی با اشاره به سخت گیرانه‌تر شدن اجرای محدودیت‌های کرونایی، افزود: طرح منع تردد شبانه از ساعت ۱۰ شب تا سه صبح در حال اجرایی شدن است و متخلفان ۲۱۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان تصریح کرد: در نظارت بر محدودیت‌ها همه موارد شامل منع ترددها، تردد پلاک‌های غیربومی و مخدوش کردن پلاک‌ها با توجه به شدت شیوع کرونا و اوضاع بحرانی بیماری در سطح استان به شدت کنترل و با متخلفان برخورد می‌شود.

سرهنگ محمدی با تاکید بر لزوم رعایت محدودیت‌ها به دلیل وضعیت بحرانی کشور و استان، گفت: شرایط بیمارستان‌ها اصلاً خوب نیست و تمام ظرفیت‌های بیمارستانی اشتغال شده است و حتی برای بیماران تصادفی هیچ تخت خالی وجود ندارد و این مصدومان به سختی پذیرش می‌شوند و لازم است شهروندان دقت لازم را داشته باشند.

وی افزود: تردد مسافران استان‌های دیگر به اصفهان کاهش داشته و از نظر تردد پلاک‌های غیربومی وضعیت بهتر شده است اما از نظر رعایت تردد شبانه مشکلات بسیاری وجود دارد که متأسفانه شهروندان ساعت منع تردد شبانه را رعایت نمی‌کنند.

کد خبر 514072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.