اصفهان در روزهای پیش‌رو میزبان آزمون‌های مختلف است

رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های دانشگاه اصفهان گفت: استان اصفهان در روزهای پیش رو شاهد برگزاری چندین آزمون خواهد بود.

محمدرضا ایروانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه در هفته جاری استان اصفهان شاهد برگزاری چند آزمون خواهد بود، اظهار کرد: آزمون تغییر حالت اشتغال شرکت‌های آب فاضلاب که مجری برگزاری آن سازمان سنجش است به میزبانی دانشگاه اصفهان در روز پنجشنبه _۲۱ مردادماه ۱۴۰۰_ برگزار خواهد شد؛ ۸۹۱ نفر در این آزمون شرکت می‌کنند که ۱۱۰ نفر آن‌ها را بانوان و ۷۸۱ نفر را آقایان تشکیل می‌دهند.

رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های دانشگاه اصفهان ادامه داد: جمعه _۲۲ مرداد ۱۴۰۰ _ آزمون‌های فنی حرفه‌ای، کاردانی به کارشناسی ناپیوسته، استخدامی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی وابسته به وزارت علوم و غیر متمرکز گروه آزمایشی هنر آزمون سراسری برگزار می‌شود.

وی در رابطه با تعداد شرکت کنندگان آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته افزود: در استان اصفهان ۶۲۵ نفر در این آزمون شرکت می‌کنند که ۳۱۱ نفر از شهر اصفهان در حوزه دانشگاه اصفهان حضور پیدا خواهند کرد.

ایروانی در رابطه با تعداد شرکت کنندگان آزمون کاردانی فنی حرفه ای نظام جدید گفت: در استان اصفهان پنج هزار و ۵۶۲ نفر در این آزمون شرکت می‌کنند که دو هزار و ۷۲۰ نفر از شهر اصفهان خواهند بود. در این شهر مجری این آزمون دانشگاه غیر انتفایی شهید اشرف اصفهانی و دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان (خوراسگان) است.

وی در رابطه با تعداد شرکت کنندگان آزمون استخدامی وزارت علوم افزود: دو هزار و ۷۶۷ نفر از استان اصفهان در این آزمون شرکت می‌کنند که یک‌هزار و ۶۶۱ نفر در حوزه دانشگاه اصفهان آزمون خواهند داد.

رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های دانشگاه اصفهان ادامه داد: آزمون غیر متمرکز گروه آزمایشی هنر در مجموع یکهزار و ۲۸ نفر در دو نوبت صبح و عصر در آزمون شرکت می‌کنند که ۸۹۱ نفر صبح و۱۳۷ نفر عصر جمعه فقط در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.

وی افزود: جمعه _۲۲ مرداد ۱۴۰۰ _ در مجموع ۹ هزار و ۹۹۲ نفر از استان اصفهان در آزمون‌ها شرکت می‌کنند که پنج هزار و۷۲۰ نفر از شهر اصفهان در این آزمون‌های شرکت می‌کنند. شهرستان‌های دولت آباد، خمینی شهر، شاهین شهر، شهرضا، فلاورجان، لنجان یا زرین شهر، مبارکه، نجف آباد، گلپایگان و کاشان میزبان آزمون‌های این روز خواهند بود.

ایروانی در رابطه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تاکید کرد: داوطلبان در همه آزمون‌ها باید از از ماسک سه لایه استفاده و فاصله گذاری در آزمون‌ها رعایت کنند. داوطلبانی که مبتلا به ویروس کرونا هستند باید در سایت سازمان سنجش فرم خوداظهاری تکمیل می‌کردند و در صورت خوداظهاری حوزه آزمون داوطلب مبتلا به کرونا از دیگر داوطلبان جدا می‌شود.

وی ادامه داد: اگر داوطلبی در روز آزمون اعلام کند که مبتلا به کرونا است از دیگر شرکت کنندگان کنکور جدا می‌شود و در محلی مجزا کنکور می‌دهد.

رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های دانشگاه اصفهان گفت: داوطلبان از به‌همراه داشتن وسایل مانند تلفن همراه، ماشین حساب، کتاب، جزوه و کیف خودداری کنند؛ همچنین کارت ملی یا شناسنامه عکس دار لوازم تحریر مورد نیاز به همراه داشته باشند.

وی تاکید کرد: به هیچ عنوان والدین در حوزه‌های امتحانی حضور پیدا نکنند. تجمع والدین می‌تواند باعث شیوع ویروس کرونا شود.

ایروانی گفت: شروع فرایند آزمون‌ها از ساعت هشت صبح خواهد بود و همچنین ساعت ۶:۳۰ درب حوزه‌های امتحانی باز خواهد شد. داوطلبان باید قبل از ساعت هشت صبح در حوزه‌های امتحانی حضور داشته باشند.

کد خبر 513891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.