ضرورت مسئول‌سازی دستگاه‌های مربوطه در حوزه مقابله با سرقت

جانشین فرمانده نیروی انتظامی به مسئول‌سازی سایر دستگاه‌ها در حوزه مقابله با سرقت اشاره کرد و گفت: هوشمندسازی پلیس تأثیر دوچندانی در انجام مطلوب مأموریت‌ها بویژه در حوزه کاهش سرقت خواهد داشت از این رو باید این امر مهم مورد اهتمام ویژه قرار بگیرد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی در قرارگاه مبارزه با سرقت به اهمیت تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت اشاره کرد و اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های جدی مردم مبارزه با سرقت است از این رو باید با برگزاری این قرارگاه تا جایی که می‌توانیم به دنبال کاهش و رفع دغدغه‌های مردم در حوزه سرقت باشیم که تاکنون اقدامات خوبی انجام شده اما کافی نیست.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه یکی از اولویت‌های ناجا مقابله و مبارزه با سرقت است، ادامه داد: به روزرسانی و استفاده از تجهیزات نوین، آشنایی کارکنان با فناوری‌های روز و هوشمندسازی پلیس تأثیر دوچندانی در انجام مطلوب مأموریت‌ها خصوصاً در حوزه کاهش سرقت خواهد داشت از این رو بایستی این امر مهم مورد اهتمام ویژه قرار بگیرد از سویی پلیس آگاهی نیز با تسلط و اشراف کامل پای کار باشد.

جانشین فرمانده ناجا همچنین تصریح کرد: در موضوع مقابله با سرقت تمام مسئولیت‌ها بر عهده نیروی انتظامی است بنابراین لازم است در این حوزه برای سایر دستگاه‌ها مسئول سازی و از آنها مطالبه‌گری کنیم و آنها را پای کار بیاوریم.

گفتنی است، اعزام گشت‌ها به صورت هدفمند، پوشش مناطق حساس و آلوده، ارتقا آموزش همگانی مردم در حوزه سرقت از جمله مواردی بود که در قرارگاه مبارزه با سرقت توسط سردار "قاسم رضایی" جانشین فرمانده نیروی انتظامی مورد تاکید قرار گرفت.

کد خبر 513847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.