۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱
تلویزیون شیائومی Mi TV 6 OLED عرضه شد

شرکت شیائومی اخیرا تلویزیون Mi TV 6 OLED خود را وارد بازار چین کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت شیائومی اخیراً محصولات جدید خود مانند گوشی هوشمند Mi Mix 4، تبلت Mi Pad 5 و تلویزیون نسل دوم Mi TV 6 OLED را در بازار چین عرضه کرد. ضخامت تلویزیون جدید شرکت شیائومی به ۴.۶ میلی متر کاهش پیدا کرده است و بزل‌های کناری آن نیز بسیار باریک‌تر شده است. قیمت این محصول از ۷۷۱ دلار آغاز می‌شود.

تلویزیون شیائومی Mi TV 6 دارای صفحه نمایش 4K OLED با اوج روشنایی ۹۰۰ نیت است و نسبت صفحه نمایش به بدنه آن ۹۷ درصد است. این محصول به پردازنده مدیاتک چهار هسته‌ای ۹ هزار و ۶۳۸ مجهز شده است و با سه گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی عرضه شده است. تلویزیون ذکر شده از فناوری Dolby Vision HDR10+، HDR10 و HLG پشتیبانی می‌کند، یک بلندگوی دو کاناله نیز در آن تعبیه شده است که هر کدام از کانال‌ها دارای اسپیکرهایی با فرکانس پایین و فرکانس بالا است.

همچنین یک فناوری فیلتر نور آبی در دستگاه تعبیه شده است که باعث محافظت از چشم کاربر می‌شود به همین دلیل آن را به بهترین مانیتور برای چشم تبدیل می‌کند. تلویزیون شیائومی Mi TV 6 در دو سایز متفاوت ۵۵ و ۶۵ اینچی در اختیار کاربران قرار گرفته است؛ قیمت نسخه ۵۵ اینچی ۸۷۹ دلار و نسخه ۶۵ اینچی ۱.۱۸۸ دلار ارزیابی شده است.

کد خبر 513811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.