بازنگری طرح جامع بروجن نیازمند مصوبه شورای عالی معماری است

شهردار بروجن گفت: بازنگری طرح جامع این شهر در شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری مصوب شده است و در انتظار مصوبه شورای‌عالی معماری و شهرسازی ایران قرار دارد.

به گزارش ایمنا، حمزه‌علی ولییان اظهار کرد: مدت قانونی طرح جامع این شهر در سال ۱۳۹۲ به پایان رسیده بود.

وی افزود: از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۸ هیچ اقدامی برای بازنگری طرح جامع شهر بروجن نشده بود، اما با پیگیری‌های شهرداری از سال ۱۳۹۸ بازنگری این طرح در دستور کار قرار گرفت.

شهردار بروجن تصریح کرد: پس از تصویب بازنگری طرح جامع شهر بروجن در شورای‌عالی معماری و شهرسازی، روند توسعه این شهر تسریع خواهد شد.

وی یادآور شد: خبرنگاران با انتقادهای سازنده، نقد منصفانه و انعکاس مطالبه‌های مردم، مسئولان مدیریت شهری را برای ارتقای کمی و کیفی خدمات‌رسانی به شهروندان یاری کنند.

«سعید کُردیان»، رئیس ششمین دوره شورای اسلامی شهر بروجن نیز گفت: خبرنگاران دیده‌بانان خط مقدم مطالبات اجتماعی مردم هستند.

وی تاکید کرد: اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر بروجن برای برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی تخصصی مرتبط با تسریع در روند توسعه این شهر به کمک و همراهی رسانه‌ها نیاز دارند.

رئیس ششمین دوره شورای اسلامی شهر بروجن اظهار کرد: امید است با اعلام مطالبات عمومی شهروندان به مدیریت شهری رسانه‌ها، مجموعه مدیریت‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر بروجن بتوانند زمینه افزایش رضایت‌مندی عمومی در بخش‌های مختلف را فراهم کنند.

منبع: ایرنا

کد خبر 513794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.