پوچتینو: هر مربی رؤیای مربیگری بهترین‌ها را دارد

سرمربی پاریس‌سن‌ژرمن به انتقال جنجالی و حاشیه‌ساز برنده شش توپ طلا واکنش نشان داد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، مائوریسیو پوچتینو در مورد احتمال پیوستن لیونل مسی به پاریس‌سن‌ژرمن اعتراف کرد: هر مربی رؤیای مربیگری بهترین‌ها را دارد. امروزه با وجود شبکه‌های اجتماعی، همه به اطلاعات دسترسی دارند و دیدند که لیونل مسی در بارسلونا ادامه نمی‌دهد.

سرمربی پاریسی‌ها ادامه داد: نام او با باشگاه‌های مختلف ارتباط داشته است اما من معتقدم که تیم ما کاملاً حرفه‌ای است و شرایط را در فضا و بستر مناسبی دنبال می‌کند. در مجموع ما باید تمرکز خود را تا پایان بازه نقل و انتقالاتی کنونی حفظ کنیم.

پس از ۲۱ سال، مسی جمعه گذشته به طور رسمی به کار خود در بارسلونا پایان داد و اعلام کرد که به دنبال مشکلات اقتصادی و شرایط وخیم آبی و اناری‌ها از لحاظ مالی، قادر به همراهی این تیم در فصل آتی نخواهد بود. به دنبال این خبرها بود که پاریس‌سن‌ژرمن تلاش‌های خود را برای جذب مهاجم باتجربه آرژانتینی آغاز کرد.

پاریس‌سن‌ژرمن در حال مذاکره با نمایندگان مسی بر سر انتقالی رایگان است اما هنوز مشخص نیست که آیا تیم فرانسوی قادر به دستیابی به توافقی خواهد بود که در محدوده بازی فیرپلی مالی (FFP) بماند یا خیر. در حال حاضر پی اس جی برای پیروزی در رقابت برای مسی برگ برنده را در اختیار دارد چرا که چند هموطن مسی از جمله آنخل دی ماریا، مائورو ایکاردی و لئاندرو پاردس در پارک د پرنس حضور دارند و نیمار، هم تیمی سابق لئو مسی نیز سعی می‌کند او را متقاعد کند تا به جمع پاریسی‌ها بپیوندد.

کد خبر 513636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.