ماجرای زیر گرفتن ۲ زن ارومیه‌ای بر سر حجاب توسط راننده خاطی چه بود؟ +جزئیات

مردی که دو زن ارومیه‌ای را در پی درگیری بر سر حجاب با ماشین خود زیر گرفته بود، دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجاب دو زن ارومیه‌ای موضوع درگیری آنها با یک راننده بود که به حجاب آنها اعتراض کرده بود، در این درگیری بر سر حجاب، راننده معترض به حجاب؛ اقدام به زیر گرفتن دو زن کرد و مرد معترض به حجاب بازداشت شد.

روز گذشته در یکی از خیابان‌های شهر ارومیه درگیری بین راننده یک پرشیا سفید و دو زن بر سر حجاب سبب شد که راننده پرشیا با زیر گرفتن زنان باعث صدمه جسمی به آنها شد.

این دو زن در حالی که آسیب جسمی دیده بودند به بیمارستان امام خمینی ارومیه منتقل شدند و ساعتی بعد راننده پرشیا بازداشت شد، این در حالی بود که راننده پرشیا بعد از برخورد عمدی با خانم‌ها به یک راکب موتورسوار هم برخورد کرد.

علت درگیری این راننده با زنان ارومیه‌ای تذکر راننده به خانم‌ها بابت نوع پوشش و حجاب آنها بود و در حالی که در ابتدا سعی می‌شد این موضوع را منتسب به امر به معروف و نهی از منکر جلوه دهند اما نماینده ولی فقیه ارومیه، دستور برخورد قاطع با راننده را داد.

بازداشت عامل زیر گرفتن دو زن بر سر حجاب

به دنبال درگیری لفظی میان یک راننده سواری پژو پارس با دو عابر زن به دلیل بی‌حجابی، راننده سواری اقدام به زیر گرفتن این دو نفر کرد.

راننده این خودرو پس از زیر گرفتن زن و تصادف با خودروهای دیگر از صحنه متواری شد اما دستگیر شد.

هر دو زن زیر گرفته شده نیز به نزدیک‌ترین مرکز اورژانس منتقل شدند و حال هر دو نفر آنها نیز مساعد اعلام شده، هر چند یکی از آنها دچار آسیب‌دیدگی زیادی شده است.

واکنش نماینده ولی فقیه به ماجرا

پس از وقوع این حادثه نماینده ولی فقیه در ستاد امر به معروف و نهی از منکر در آذربایجان‌غربی نسبت به برخورد با متخلفان خیابان کاشانی ارومیه تاکید کرد و گفت: رفتار دیروز یک رفتار نادرست است.

حجت الاسلام بهنام دلریش، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر ضمن محکوم کردن حرکت دیروز این راننده خاطی افزود: باید در مقابل رفتارهای نادرست ایستادگی کرد، اجازه نمی‌دهیم این گونه مسائل امر به معروف و نهی از منکر را زیر سوال ببرد.

وی تصریح کرد: از رسانه‌ها می‌خواهیم روشنگری کنند، زیرا این گونه صحنه‌ها مربوط به امر به معروف و نهی از منکر نیست و نباید اجازه سو استفاده به برخی داده شود.

خودسرانه اقدام نکنید

مجیدی، دادستان عمومی و انقلاب ارومیه هم از دستگیری راننده خاطی در حادثه تصادف دیروز خیابان کاشانی ارومیه خبر داد و پس از اطلاع از وقوع تصادف عمدی در خیابان کاشانی و مجروح شدن دو نفر بانو در این حادثه فوراً دستورات لازم به بازپرس محترم صادر و اقدامات لازم برای دستگیری عامل جرم انجام شد که نهایتاً با همکاری مؤثر نیروهای انتظامی متهم متواری شناسایی و دستگیر و تحت نظر قرار گرفت و با قاطعیت به اتهام وی رسیدگی شده و مورد مجازات قرار خواهد گرفت.

وی افزود: اجازه خودسری و بی قانونی به کسی نخواهیم داد و هر کسی جان و مال و ناموس و امنیت مردم را به مخاطره بیاندازد به شدت با او برخورد خواهد شد، با قاطعیت به اتهام فرد خاطی رسیدگی شده و مورد مجازات قرار خواهد گرفت.

دادستان ارومیه با گلایه از اقدامات خودسرانه، گفت: اجازه خودسری و بی قانونی به کسی نخواهیم داد و هر کسی جان و مال و ناموس و امنیت مردم را به مخاطره بیاندازد به شدت با او برخورد خواهد شد.

بنابر گزارشات موجود، متهم بازداشت شده حدوداً ۴۰ ساله است و رسیدگی به پرونده ادامه دارد.

کد خبر 513434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 20
  • نظرات در صف انتشار: 7
  • نظرات غیرقابل انتشار: 10
  • IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    17 64
    آتش به اختیار بوده دیگه.ماشین رو آتیش کرده و زده جای تقدیر هم از این جوان حزب الهی دارد
    • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
      25 17
      چرا حرف مفت میزنی مطمئن باش اگر حضرت علی اونجا حاضر بود راننده خاطی را بشدت سرزنش میکرد
    • IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
      2 4
      واقعا برای طرز فکزتون متاسفم
    • احمد IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
      2 0
      واقعیت ماجرا اینه: سوار نشدن. درگیری لفظی پیش اومده و بعد هم جوان که سابقه مصرف مشروبات الکی هم داره لات بازی خانم ها رو اینجوری جواب میده.
  • IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    32 17
    بعدا بهش جایزه میدهند
  • م FR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    49 7
    حاضرین در صحنه نباید منتظر مجازات جنایت پیشه می‌ماندند همچون جنایات اسیدپاشان که هرگزانجام نشد آنها می‌بایست این جنایت پیشه را از ماشین بیرون کشیده و پنج بار به نام خامس آل عبا با ماشین خودش ازرویش ردمیشدند می شدند
    • احمد IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
      7 1
      بالاخره اعدام و مجازات خشن خوبه یا بد؟ شما عصبانی نشو. ماجرا روابط دیگه ای بوده... به زودی مشخص میشه.
  • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    32 8
    کسی که اینکار رامیکنددراصل سادیسم جنسی دارد یعنی دستش به گوشت نمیرسه میگه فقه. یک آمربه معروف واقعی بسیارباحیا همیشه هستش ولبخندازلبانش محونمیشه و ناموس مردم رادرهروضعیتی کمترازناموس خودش نمیدونه.
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    21 70
    متاسفاه ظاهر شهر بواسطه زنان و دختران بی حجاب بسیار خراب شده و در نتیجه احتمال چنین برخوردهایی خیلی زیاد است باید دستگاههای مسئول با روند بی حجابی برخورد منایب و قاطع داشته باشند تا از درگیریهای بعدی جلوگیری شود
    • شاهرخ IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
      2 1
      خدایا خودت شاهد هستی که انسانهای پوچ چه بر سر دیگران می آورند ما انسان‌ها سزاوار چنین برخوردی هستیم
    • ناشناس IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
      1 5
      نه اینکه شما چشمتون و درویش کردین،چون دستت به گوشت نمی‌رسه به خاطر همین این حرفارو میزنی
    • د IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
      1 1
      کاش حرف نزنی فقط الودگی ایجاد میکنی مرسی عه
    • بابک IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
      2 3
      بالاخره قانون مسئول مقابل ناهنجاری ها رو بگیره ، نمیشه هر روز یک نفر بیاد بی قانونی و فحاشی کنه و مردم هم تحمل کنند و رد شد... قطعا اگر اون دو زن با احترام برخورد میکردن و فحاشی نمیکردن اینجوری این راننده بهم نمی‌ریخت... البته از این افرادی که ملتزم به قانون نیستند مثل حجاب ، خیلی انتظار ادب و احترام نمی‌ره چرا که حجابشون رعایت می‌کردند...
    • IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
      2 3
      ینی هر کی رو باید زیر بگیرن ابله؟
    • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
      1 2
      بروبابا چرت نگو
    • IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
      4 4
      متاسفانه ظاهرکشوربدلیل فقر وبیکاری جوانان بسیارخراب شده،متاسفانه ظاهرشهر بدلیل نر های هیز ومتعصب وبی منطق خراب شده،متاسفانه چهره دین بخاطر خیلی از مذهبی نماها وتندروها خراب شده
  • هدهد IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    13 6
    دمش گرم و ناز شصتش مرحبا به این مرد
  • منتظرالمهدی IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    10 3
    جدا از این مسئله بی حجابی خیلی زیاد شده انشااللّه آقامون صاحب الزمان زودتر ظهور کنه الهم عجل لولیک الفرج
  • م IR ۰۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    5 6
    علت میدونی چیه !؟ علت اینه که مسوولان سالهاست غافلند و فرهنگ ما از دست رفت. وقتی دیگه هیچ امر به معروفی در سطح جامعه نیست و فضای جامعه پر از صحنه های بدحجابی یا زیرپاگذاشتن ارزش‌ها میشه ،، بنابراین طاقت آدم‌ها هم اندازه ای داره …. تا کی بشینن و شاهد بی عفتی باشند ؟؟؟ علنی در سطح جامعه بد حجاب راه بره و همه را به گناه بندازه و هیچ کسی هم هیچی نگه !!!؟ واقعا جای شرم و حیاست این طرز فکر …
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    10 6
    بی حجابی زیاد شده اکر قانون اقدام نکند خیلی از مردم پاک دل ممکن است دست به این اقدام بزنند پس چطور باید از خون شهدا دفاع کنیم اصلا اینقدر بی حجابی زیاد شده دلت بالا می آید بری هوای تازه کنی من خودم حتی بیش خودم می گویم کاش کروه ای پیدا شوند این بی حجاب را تعقیب کنند و بقتل برسانند ماه شهید دادیم شلوار کوتاه تا زیر زانو و جلوی باز وسر لخت این شده مملکت اسلامی