افزایش دو برابری حجم تبلیغات محیطی محرم در مشهد

سرپرست شهرداری مشهد از افزایش دو برابری حجم تبلیغات محیطی ایام محرم در سطح شهر نسبت به سال‌های گذشته خبر داد.

به گزارش ایمنا، رضا خواجه‌نائینی در افتتاحیه نمایشگاه «حسینیه‌ای به وسعت شهر»، اظهار کرد: آغاز به کار ششمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد با ایام محرم همزمان شده است.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر حجم تبلیغات محیطی برای این ایام بیش از دو برابر سال‌های گذشته بوده است، ادامه داد: در این راستا ۷۰۰ بیلبورد و استرابورد و تمامی بیلبوردهای تجاری در اختیار محرم است. تمامی این اقدامات بدین جهت صورت گرفته تا خاطرات ایام محرم در ذهن‌ها تداعی شود.

سرپرست شهرداری مشهد با بیان اینکه اگر بتوانیم به لحاظ صوتی نیز حس و حال محرم را در شهر ایجاد کنیم، بسیار امری شایسته است، تصریح کرد: مشهد شهر امام رضا (ع) است و بر این اساس همه ما در تیم مدیریت شهری تلاش خواهیم کرد که تمامی مراسم ویژه ایام محرم را در شأن نام مشهد و امام رضا (ع) برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه هدف ما از سیاهپوشی‌های سطح شهر در ایام محرم، تداعی یاد و خاطره آن دوران است، اضافه کرد: امید داریم با تدابیری که برای این ایام در نظر گرفته شده این تداعی‌ها در سطح شهر حس شود و این تغییرات به تحولات در ما نیز منجر شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 513424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.