گوشی سامسونگ گلکسی A12 Nacho چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی سامسونگ گلکسی A12 Nacho به تراشه اگزینوس 850 مجهز شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت سامسونگ امروز نسخه جدید گوشی‌های گلکسی سری A با نام گلکسی A12 Nacho را وارد بازار اروپا کرد این محصول بسیار شبیه گوشی گلکسی A12 است، اما از تراشه متفاوتی استفاده کرده است. گوشی سامسونگ گلکسی A12 Nacho دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی LCD با رزولوشن +HD، نسبت تصویر ۲۰ به ۹ و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز است. دوربین سلفی این گوشی نیز درون ناچ اینفینیتی V صفحه نمایش تعبیه شده است.

گوشی سامسونگ گلکسی A12 Nacho به تراشه اگزینوس ۸۵۰ مجهز شده است، در حالی که مدل اصلی از تراشه مدیاتک هلیو P35 SoC بهره می‌برد. گوشی جدید شرکت سامسونگ با حداکثر چهار گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی عرضه شده است، البته کاربران می‌توانند با استفاده از کارت microSD حافظه آن را تا یک ترابایت افزایش دهند.

یک دوربین چهارگانه در پنل پشتی گوشی گلکسی A12 Nacho تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض پنج مگاپیکسلی، دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی می‌شود. دوربین سلفی این گوشی نیز به حسگر هشت مگاپیکسلی مجهز شده است.

گوشی جدید شرکت سامسونگ با استفاده از سیستم عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI 3.1 اجرا می‌شود. انرژی مورد نیاز این محصول نیز با استفاده از یک باتری پنج هزار میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی بهره می‌برد. گوشی سامسونگ گلکسی A12 Nacho در چهار رنگ آبی، مشکی، قرمز و سفید در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. قیمت این گوشی هوشمند با ظرفیت داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایت به ترتیب ۱۶۳ و ۱۹۰ دلار ارزیابی شده است.

کد خبر 513316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    3 7
    بدرد نخور ه
  • علی IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    2 0
    من دارم خوبه بهتون توصیه میکنم اگه میخواین یه گوشیه اقتصادی بخرین a12 بهترین هست