نقش خبرنگاران در کمک به ایجاد پروژه‌های سرمایه‌گذاری تعیین کننده است

فرماندار گلپایگان با بیان اینکه نقش خبرنگاران در ایجاد پروژه‌های سرمایه‌گذاری تعیین کننده است، گفت: در سال ۱۴۰۰ دولت تدبیر و امید مبلغ ۵۵ میلیارد تومان به بیمارستان آیت الله گلپایگانی گوگد کمک کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین یار محمدیان امروز-یکشنبه- ۱۷ مرداد ماه ۱۴۰۰- در آئین تجلیل از خبرنگاران ضمن تبریک روز خبرنگار، اظهار کرد: خبرنگاران نقش راهنما و شکل دهنده در کمک به ایجاد پروژه‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی دارند.

وی گفت: در سال ۱۴۰۰ علاوه بر بودجه ملی و کمک ۵۵ میلیارد تومانی دولت تدبیر و امید به بیمارستان از محل بودجه تملک دارایی و توازن در مجموع ۲۰ میلیارد تومان به شهرستان گلپایگان تخصیص داده شده است.

فرماندار گلپایگان افزود: سرمایه‌گذاری بخش خصوصی اهمیت دارد چون اگر در ایجاد پروژه‌های سرمایه‌گذاری ورود پیدا کند از دولت پیشتازتر بوده و موجب توسعه و ترقی شهرستان خواهد شد.

یار محمدیان ادامه داد: در این شهرستان شرکت استویا با سرمایه‌گذاری ۶۰۰ میلیارد تومان و پروژه دامداری با سرمایه گذاری هزار میلیارد تومان به رونق تولید و ایجاد اشتغال شهرستان کمک می‌کند.

وی گفت: ورود سرمایه‌گذاران در این شهرستان این نوید را به مردم برای حمایت از سرمایه گذار به منظور آبادانی شهر می‌دهد، سخن گفتن از نقاط قوت نه به معنای تعریف بلکه به منظور الگو سازی از کارهای موفق برای ترغیب دیگران به سمت حرکات موفق است.

خبرنگاران نقاط ضعف و قوت را شناسایی می‌کنند

در ادامه کوروس بدیعی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان اظهار کرد: مراسم تجلیل از خبرنگاران به منظور قدردانی از تلاش خستگی ناپذیر یک ساله آنان است.

وی افزود: خبرنگاران با فعالیت رسانه‌ای خود نقاط ضعف و قوت را شناسایی و بروز می‌دهند تا مردم را نسبت به مسائل پیرامون خود آگاه کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان خاطرنشان کرد: در طول سال خبرنگاران رسالت رسانه‌ای خود را بر اساس وظیفه خطیری که عهده دار هستند انجام می‌دهند.

کد خبر 513235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.