اعتراف پدر سنگدل به قتل ۳ کودک خود

دستگیری قاچاقچی سابقه‌دار در فرودگاه، کلاهبرداری اینستاگرامی با ترفند فروش لوازم آرایشی، تصادف مرگبار مرد جوان، فرزندکشی و قتل فجیع هوو به دست زن جوان را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرمانده پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری از کشف ۸۳ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک و دستگیری قاچاقچی سابقه‌دار در فرودگاه شیراز خبر داد.

محسن عقیلی افزود: در راستای پایش مجرمانی که در حوزه صنعت هوایی دارای سوابق کیفری هستند، همکارانم در فرودگاه شیراز موفق به دستگیری قاچاقچی سابقه دار در خرید و فروش عمده مواد مخدر شدند که قصد داشت این مواد خانمانسوز را از طریق فرودگاه شیراز به پایتخت منتقل کند.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از شناسایی مخفیگاه متهم در شهر شیراز با هماهنگی مقام قضائی و همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان، تیم تشکیل شده به محل مورد نظر اعزام که در بازرسی به عمل آمده از این مخفیگاه مقدار ۸۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک، بسته بندی شده و آماده ارسال کشف و ضبط شد.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه متهم دستگیر و تحویل مقام قضائی شده است، خاطرنشان کرد: پیگیری برای شناسایی و دستگیری سایر عوامل همکار با متهم در دستور کار این پلیس قرار دارد.

کلاهبرداری اینستاگرامی با ترفند فروش لوازم آرایشی بهداشتی

رئیس پلیس فتا غرب استان تهران از شناسایی و دستگیری گرداننده یک صفحه اینستاگرامی که تحت عنوان فروش لوازم آرایشی از ۱۰۰ شهروند کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

موسوی افزود: شخصی به پلیس فتا مراجعه و مدعی شد فردی ناشناس از طریق یک صفحه اینستاگرامی و فروش لوازم آرایشی بهداشتی از وی کلاهبرداری کرده‌اند، بنابراین بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: شاکی در ادامه عنوان کرد در فضای مجازی به دنبال خرید لوازم آرایشی بودم که با یک صفحه اینستاگرامی که تصاویری از لوازم آرایشی گران قیمت برای فروش گذاشته بود، برخورد کرده و به علت فروش فوری و احتمال خرید آن محصول توسط فردی دیگر، بدون توجه به اطمینان از هویت گردانندگان این صفحه اینستاگرامی و تبلیغات فریبنده آن، محصولی را به ارزش ۱۷۵ میلیون ریال خریداری کرده و بعد از واریز مبلغ متوجه کلاهبرداری شدم.

این مقام ارشد انتظامی اظهار کرد: کارشناسان پلیس فتا تحقیقات خود را آغاز کردند و با انجام اقدامات تخصصی و بکارگیری فنون تجربی و علمی، هویت ادمین صفحه برای پلیس محرز شد و با هماهنگی مقام قضائی، مجرم در شهر تهران دستگیر و به پلیس فتا غرب استان تهران منتقل شد.

وی افزود: متهم پس از حضور در پلیس فتا اعتراف کرد با راه اندازی یک صفحه اینستاگرامی به بهانه فروش لوازم آرایشی، تصاویر لوازم آرایشی مختلف را با عنوان تصاویر اختصاصی خود در صفحه بارگذاری می‌کرده و مراجعه کنندگان را با ترفند فروش فوری، ترغیب به پرداخت مبلغ قبل از ارسال کالا می‌کرده و پس از واریز وجه، دیگر پاسخگوی تلفن نبوده است.

موسوی ادامه داد: تاکنون ۱۰۰ نفر از شکات پرونده مطرح شده در سراسر کشور شناسایی شدند و با توجه به گستردگی کلاهبرداری، اقدامات در جهت شناسایی سایر شکات در دست انجام است.

تصادف مرگبار مرد جوان در بزرگراه

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب اظهار کرد: به گفته شاهدان عینی حاضر در صحنه تصادف در مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) قبل از رمپ ورودی به خاوران، یک دستگاه سواری متواری به شدت با عابر پیاده‌ای که در حال عبور از عرض بزرگراه بوده برخورد می‌کند.

احسان موُمنی افزود: پس از این حادثه عابر پیاده ۴۵ ساله بر اثر شدت ضربه وارده در محل حادثه فوت می‌کند و راننده این سواری از محل حادثه فرار می‌کند.

وی تصریح کرد: بلافاصله پس از این حادثه عوامل منطقه ۲۵ پلیس راهور فاتب در محل حضور یافتند و ضمن ایمن سازی محل نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام کردند.
علی‌رغم توصیه‌های مکرر و متعدد پلیس راهور فاتب در خصوص عدم تردد عابران از عرض بزرگراه باز هم شاهد این کار از سوی عابرین پیاده و در نهایت بروز حوادث ناگوار هستیم.

این مقام ارشد انتظامی گفت: با توجه به دستور مقام محترم قضائی و اقدامات پلیسی صورت گرفته در این خصوص کروکی تنظیم و اقدامات قضائی در خصوص شناسایی خودروی متواری از طریق رصد دوربین‌ها و اظهارات شاهدین صورت پذیرفته است که قطعاً این راننده به دلیل فرار از صحنه و عدم کمک رسانی به عابر مشمول قانون تشدید مجازات قرار خواهد گرفت.

قتل ۳ کودک به دست پدر سنگ‌دل

مرد ۳۵ ساله معتادی که به اتهام قتل سه کودک خردسال در مشهد بازداشت شده است به قتل فرزند معلولش اعتراف کرد اما مدعی شد فرزندان دوقلویش به مرگ طبیعی مرده‌اند، ماجرای این پرونده تکان دهنده از چند روز قبل زمانی لو رفت که کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی بر اساس سرنخ‌ها و برخی مدارک ادعایی به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد مرد شیشه‌ای یک پسر معلول و دختر و پسر دوقلویش را چند سال قبل به طور پنهانی کشته است و اکنون هیچکس از فرزندان گم شده او اطلاعی ندارد.

کارآگاهان با دریافت این خبر وحشتناک، مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد مشهد گزارش کردند. قاضی محمود عارفی راد که به اطلاعات مذکور، حساس شده بود، بی درنگ دستور تحقیقات غیرمحسوس و محرمانه‌ای را برای بررسی دقیق ماجرا صادر کرد.

این گونه بود که گروه تخصصی از کارآگاهان به رصدهای اطلاعاتی پرداختند و به اسنادی دست یافتند که نشان می‌داد مرد ۳۵ ساله معتاد فرزندانی با مشخصات مذکور در کنار سه فرزند دیگرش داشته است.

بنابراین قاضی شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، دستور بازداشت متهم را به اتهام قتل عمد صادر کرد و کارآگاهان نیز در یک عملیات هماهنگ و از پیش طراحی شده، حلقه‌های قانون را بر دستان مرد ۳۵ ساله گره زدند و او را به مقر انتظامی انتقال دادند. این مرد معتاد در همان بازجویی‌های اولیه به قتل پسر بچه معلولش اعتراف کرد و گفت: سال قبل او را خفه کردم و جسدش را در حالی که یک سال بیشتر نداشت شبانه به گورستان روستا بردم و از روزنه‌ای که بین دو قبر ایجاد شده بود به داخل گور انداختم و دفن کردم. از آن روز تاکنون هم موضوع را برای کسی بازگو نکرده بودم.

زن جوان هووی خود را به قتل رساند

زن جوان که هوویش را کشته بود با حکم قضائی به پرداخت دیه و زندان محکوم شد.

این زن در دادگاه گفت تحت تأثیر بدرفتاری‌های شوهرش دست به جنایت زده است و رئیس قوه قضائیه از طرف فرزند صغیر قربانی درخواست دیه را مطرح کرده بود.
رسیدگی به این پرونده از یک سال قبل به دنبال کشته شدن زن جوانی به نام صدف در خانه‌ای در جنوب تهران آغاز شد. شواهد نشان می‌داد این زن دست هوویش به نام غزاله خفه شده و غزاله به مکان نامعلومی گریخته است.

جسد با دستور قضائی به پزشکی قانونی منتقل شد و همسر وی تحت بازجویی قرار گرفت.

این مرد ۳۷ ساله گفت: من و غزاله چند سال با هم زندگی کردیم تا اینکه صدف را به عنوان زن دوم گرفتم اما آنها مدام با هم اختلاف داشتند و شک ندارم غزاله زن دومم را کشته و گریخته است.

با اطلاعاتی که این مرد به پلیس داده بود غزاله در خانه برادرش در اصفهان ردیابی و بازداشت شد و به قتل هوویش اعتراف کرد.

غزاله در ادامه به قضات گفت: باور کنید صدف سابقه بیماری تشنج داشت و گمان می‌کنم به همین خاطر بعد از اینکه گلویش را فشار دادم روی زمین افتاد و جان سپرد.

رفتارهای صدف و شوهرم باعث شد در یک لحظه کنترل اعصابم را از دست بدهم. من راضی به مرگ او نبودم.حالا که در زندان هستم فرزند من و صدف پیش شوهرم هستند و شوهرم از آنها نگهداری می‌کند.من از قضات دادگاه تقاضای کمک دارم.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به درخواست رئیس قوه قضائیه وی را به پرداخت دیه و زندان محکوم کردند.‌

کد خبر 513228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.