روایت مونسان از "گذر صنایع دستی" در اصفهان

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نام‌گذاری ۲۵ گذر و محور ارتباطی شهر اصفهان به نام رشته‌های صنایع دستی و هنرهای سنتی کشورمان را یکی از طرح‌های ماندگار در معرفی این هنرهای فاخر دانست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی اصغر مونسان با انتشار یک ویدئو در اینستاگرام خود آورده است: «نام‌گذاری ۲۵ گذر و محور ارتباطی شهر اصفهان به نام رشته‌های صنایع دستی و هنرهای سنتی کشورمان یکی از طرح‌های ماندگار در معرفی این هنرهای فاخر است و امیدوارم با گسترش این‌کار ارزشمند در سراسر شهرها و مناطق مختلف، شاهد معرفی بیشتر هنرها و صنایع دستی باشیم.

ملت عزیز ایران به ویژه مردم مهمان‌نواز اصفهان همزمان با برگزاری نخستین جشنواره بین‌المللی صنایع دستی ایران، شاهد نام‌گذاری بیست‌وپنج نقطه از این شهر تاریخی به نام رشته‌های صنایع دستی بودند. کلان‌شهر گردشگری اصفهان امسال میزبان این رویداد بزرگ جهانی بود و این حرکت ارزشمند با همکاری مشترک اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، شهرداری اصفهان و شورای اسلامی شهر اصفهان انجام شد که جای تقدیر و تشکر دارد. در این طرح یک میدان، سه پل، هشت چهارراه و سیزده سه‌راه به نام رشته‌های مختلف صنایع دستی در برخی گذرها و محورهای ارتباطی تغییر یافت که بیشتر در محور فرهنگی و تاریخی زاینده‌رود واقع شده‌اند.

نام‌گذاری محورهای ارتباطی شهر اصفهان به نام صنایع دستی با هدف معرفی و ترویج این هنرها انجام شده و با توسعه این‌امر در سایر شهرها، حرکت مهمی در تبلیغات و ماندگاری صنایع ارزشمند دستی کشورمان انجام می‌شود.»

روایت مونسان از "گذر صنایع دستی" در اصفهان

کد خبر 512991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.