خبرنگاران جایگاه ویژه‌ای در مقابله با توطئه رسانه‌های معاند دارند

روابط عمومی ارتش در بیانیه‌ای ضمن تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار نوشت: بدون شک خبرنگاران در مقابله با توطئه‌های شوم رسانه های معاند و افشاگری نقشه‌های دشمنان و تقویت روحیه همبستگی و هم‌افزایی و امید افزایی در میان ملت جایگاه خاص و ویژه ای در جامعه دارند.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی ارتش در متن بیانیه ارتش به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار آمده است: هفدهم مرداد که در تقویم پرافتخار کشورمان به عنوان روز "خبرنگار" نامگذاری شده یادآور تلاش و همت هنرمندانه ایثارگرانی است که در روشنگری و آگاهی بخشی در عرصه‌های مختلف با انتشار و انعکاس افتخارآفرینی‌های ایران سربلند اسلامی در مقاطع مختلف تاریخی جایگاه والا و بسزایی داشته اند.

در این بیانیه آمده است: خبرنگاران، پیش‌قراولان اطلاع رسانی هستند که با درک عمیق از توطئه‌های دشمنان و معاندان نظام، تمام همت خود را به کار بسته تا بتوانند با قلم رسا و بیان شیوای خود مسیر حق و حقیقت را برای آحاد جامعه ترسیم کنند.

روابط عمومی ارتش یادآور شد: امروزه که بیش از ۴ دهه از عمر با برکت انقلاب گذشته است، دشمنان همچنان در عرصه جنگ نرم با انتشار اخبار کذب و دروغین بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش خود را به میدان آورده تا با سرمایه‌های مادی و هزینه‌های هنگفت، اقتدار حاصل از رهبری امامین انقلاب، مقاومت، همدلی و همراهی مردم و مسئولان دلسوز نظام جمهوری اسلامی و ایثار نیروهای مسلح را تضعیف کنند.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: بدون شک امروز خبرنگاران متعهد کشورمان در مقابله با توطئه‌های شوم رسانه‌های معاند و افشاگری نقشه‌های دشمنان و ارتقای مؤلفه‌های قدرت ملی و تقویت روحیه همبستگی و هم افزایی و امید افزایی در ملت بزرگ و نستوه ایران اسلامی جایگاه خاص و ویژه‌ای در جامعه دارند.

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه خبر و اطلاع رسانی، این روز ماندگار را به تمامی خبرنگاران خدوم ایران اسلامی از جمله خبرنگاران پرتلاش عرصه دفاعی و نظامی تبریک عرض کرده و توفیق روزافزون افسران فرهیخته مقابله با جنگ نرم دشمنان را برای صیانت از دستاوردهای ارزشمند نظام مقدسمان و اعتلای نام پرافتخار جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند متعال خواستار است.

کد خبر 512980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.