قاتل پس از قتل اعضای خانواده خودکشی کرد

قتل در نزاعی خونبار، راز مبهم مرگ کارگر تعمیرگاه، خودکشی قاتل پس از قتل، تصادف مرگبار و سقوط مرد جوان از ساختمان در حال ساخت را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرد ۳۷ ساله‌ای در یک نزاع خونین به قتل رسید.

مأموران کلانتری مهرگان مشهد در تماس با قاضی ویژه قتل عمد، از وقوع نزاعی مرگبار در شهرک مهرگان خبر دادند. به دنبال دریافت این خبر، بلافاصله قاضی، محمود عارفی راد به همراه گروه ورزیده‌ای از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی عازم بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد شدند جایی که مجروح ۳۷ ساله به امید نجات از مرگ به آن مرکز درمانی انتقال یافته بود.

بررسی‌های مقدماتی حاکی از آن است که پی وقوع نزاعی خونین در شهرک مهرگان و با وارد آمدن ضربه چاقو به قتل رسیده است.

بنابراین با صدور دستورات ویژه‌ای از سوی قاضی شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، تحقیقات گسترده‌ای برای شناسایی و دستگیری عاملان این نزاع مرگبار آغاز شد.

راز مبهم قتل کارگر تعمیرگاه در اتاق استراحت

همزمان با قتل کارگر تعمیرگاه خودرو در اتاق استراحت و فرار یکی از همکارانش احتمال وقوع جنایت از سوی وی قوت گرفت.

قتلی در یکی از محله‌های شرق پایتخت به بازپرس محمد زارعی مخابره شد. به‌دنبال اعلام این خبر بازپرس کشیک قتل پایتخت به‌همراه تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شدند.

جنایت در یک تعمیرگاه خودرو در محدوده خیابان فرجام رخ داده بود با حضور تیم جنایی در محل آنها با جسد خونین مرد جوانی مواجه شدند.

کارگر جوان در اتاقک تعمیرگاه با ضربات چاقو به قتل رسیده بود. در نخستین گام، تیم جنایی به تحقیق از کارکنان تعمیرگاه پرداخته و مشخص شد ایمان دو سال قبل به این تعمیرگاه آمده و مشغول به کار شده بود.

همکاران ایمان اظهار داشتند وی اغلب شب‌ها در اتاقک کارگران استراحت می‌کرد اما آن روز به همکارانش گفته بود که مرخصی گرفته است. به‌همین دلیل همکاران ایمان تصور می‌کردند که او در اتاقک نیست اما صبح روز بعد به محض ورود به اتاق استراحت کارگران با جسد مرد جوان مواجه شدند.

در بازرسی از جیب‌های مقتول تلفن همراه و پول‌هایش به‌دست آمد و این موضوع نشان می‌داد که قتل به خاطر سرقت رخ نداده است، بنابراین تیم جنایی روی فرضیه‌های دیگر از جمله انتقام‌جویی و خصومت متمرکز شد.

خودکشی قاتل پس از قتل اعضای خانواده

عبدالله فاتحی، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از خودکشی فردی خبر داد که در جریان اختلاف خانوادگی چهار نفر از اعضای خانواده همسر خود و یک نفر دیگر را را به قتل رسانده بود.

وی اظهار کرد: در یکی از روستاهای اطراف حسین آباد شهرستان سنندج با اسلحه شکاری همسر، پدر همسر، مادر همسر، برادر همسر و فرد دیگری را به قتل رساند، قاتل پس از ارتکاب این جنایت با شلیک اسلحه به زندگی خود نیز پایان داد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به حضور به موقع مأموران پلیس آگاهی و انتظامی در صحنه جرم تصریح کرد: اختلافات خانوادگی علت وقوع این جنایت اعلام شده است و تحقیقات تکمیلی پلیس در این خصوص ادامه دارد.

تصادف مرگبار تیبا با پیرمرد عابر

امیر سام کمایی، معاون اجتماعی نیروی انتظامی شهرستان آبادان، اظهار کرد: مرد ۶۰ ساله در منطقه ایستگاه دو کوی قدس در حال عبور از خیابان بود که خودروی تیبا با وی تصادف کرد.

وی ادامه داد: خیلی زود مرد ۶۰ ساله که به شدت مصدوم شده بود به بیمارستان شهید بهشتی آبادان منتقل شد و تلاش برای نجات جان وی ادامه داشت تا اینکه با گذشت ۲۴ ساعت مرد ۶۰ ساله روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفت.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی شهرستان آبادان افزود: بدین ترتیب با اعلام مرگ مرد ۶۰ ساله در حادثه تصادف بازپرس پرونده دستور بازداشت راننده تیبا را که زن جوانی بود صادر کرد.

وی خاطرنشان کرد: زن جوان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سقوط مرد جوان از ساختمان در حال ساخت

اکبر شفیعی، فرمانده انتظامی شهرستان اردکان از سقوط جوان ۲۱ ساله در این شهرستان خبر داد که در یک ساختمان مشغول کار در ارتفاع بوده است.

وی گفت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سقوط فردی از ارتفاع در شهرستان، بلافاصله مأموران برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: مأموران در بررسی اولیه مطلع شدند جوانی ۲۱ ساله از ساختمان چهار طبقه در حال تعمیر به دلیل نامعلوم به پایین سقوط و فوت کرده است.

وی تصریح کرد: با ابراز تأسف از این حادثه و آرزوی صبر برای بازماندگان، از کارفرمایان و مالکان خواست نکات ایمنی در کار را رعایت کنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.‌

کد خبر 512976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.