پیش‌بینی بورس فردا ۱۷ مردادماه ۱۴۰۰+ اخبار لحظه‌ای

پیش بینی می‌شود بازار فردا بتواند پنج تا ۱۰ هزار واحد رشد را تجربه کند، گروه بانکی و خودرویی نیز از توجه بیشتری برخوردار خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیل‌گر بازار سرمایه، بورس فردا_ یکشنبه ۱۷ مردادماه_ را اینگونه پیش‌بینی می‌کند: 

کاهش نرخ سود بین بانکی

پیش‌بینی بورس فردا ۱۷ مردادماه ۱۴۰۰+ اخبار لحظه‌ای

نرخ بهره بازار بین بانکی به ۱۸.۰۸ درصد کاهش یافته است و این کاهش پارامتر تأثیر گذار مثبتی بر روی بازار سرمایه است، توقع می‌رفت روز شنبه بازار عملکرد بهتری از خود به جای بگذارد اما شاهد عرضه‌های سنگین در ابتدای بازار بودیم و از میزان مثبت بودن شاخص کل کاسته شد، در این بین گروه بانکی با تقاضای بهتری همراه شد اما در میانه راه شاهد عرضه شدن صف‌های خرید بودیم.

ارزش کل معاملات امروز بازار ۱۱ میلیارد ۱۵۵ میلیون تومان بوده که از این مبلغ هفت هزار و ۴۲۰ میلیارد تومان آن مربوط به معاملات خرد سهام و حق تقدم و صندوق‌های قابل معامله سهامی بوده است، امروز ۶۷ درصد از کل ارزش معاملات مربوط به معاملات خرد بود.

نرخ دلار در بازار آزاد برابر با ۲۵ هزار ۵۰۰ تومان است که تقریباً نسبت به هفته گذشته تغییر چشمگیری نداشته است، در حال حاضر خبری از توافق بین ایران و سایر کشورها وجود ندارد بنابراین پارامتر کسری بودجه و احتمال تورم همچنان مد نظر است، در صورت برقراری توافق وین شاهد افت قیمت دلار و افزایش تقاضا برای نمادهای غیر دلاری خواهیم بود و در غیر این صورت این اصلاحات جزئی مقدمه‌ای از یک رشد بسیار قوی خواهد بود.

پیش بینی می‌شود بازار فردا بتواند پنج تا ۱۰ هزار واحد رشد را تجربه کند، گروه بانکی و خودرویی نیز از توجه بیشتری برخوردار خواهند بود.

کد خبر 512916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بازاری IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    0 0
    سلام نماد پادا بهترین سهمه واسه سعود. وبازار و آگاس هم خوبه با شاخص بالا میره و موقع بازار منفی هم زیاد پایین نمیاد.خصوصا پادا.برید بخرید سود خوبی میکنید. ضررتون سریع جبران میشه