فراخوان نخستین رویداد رقابتی آبرنگ «نقش عشق» منتشر شد

همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع) رویداد رقابتی نقاشی آبرنگ «نقش عشق» برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، این رویداد که در شهریور ۱۴۰۰ برگزار می‌شود از علاقمندان و نقاشان آبرنگ دعوت می‌کند تا با موضوع عاشورا زمینه ساز ظهور در محورهای آئین‌های عزاداری، اماکن متبرکه، پیاده روی اربعین و با موضوع آزاد مرتبط با محرم به تولید اثر و شرکت در این رقابت بپردازند.

این رویداد باهدف پاسداشت فرهنگ عاشورا و تأثیر آن بر ظهور منجی، به تصویر کشیدن آداب و رسوم و آئین‌های عزاداری محرم و اماکن متبرکه و ثبت آئین‌های سنتی برای انتقال به نسل‌های آینده برگزار می‌شود. از دیگر اهداف این رویداد می‌توان از ایجاد فضای هم افزایی، تعامل فرهنگی اجتماعی و تبادل دانش و مهارت در بین هنرمندان آبرنگ و زمینه سازی برای خلق آثار با موضوع محرم و تأثیر آن بر ظهور منجی نام برد.

حضور در این رویداد به صورت رایگان و برای افراد بالای ۱۵ سال آزاد است و تکنیک آثار حتماً باید آبرنگ بر روی مقوا در ابعاد ۳۵ در ۵۰ باشد. اثر ارسالی باید اورجینال و با امضای صاحب اثر ارسال شود و هر هنرمند تنها می‌تواند با یک اثر در این رقابت حضور یابد.

رقابت نقاشی «نقش عشق» در دو مرحله انجام می‌شود، در مرحله اول شرکت کنندگان باید تصویر آثار را تا ۱۰ شهریور با فرمت jpg و حداکثر تا ۳ مگابایت بدون هیچ ویرایشی به آدرس esftajasomi@gmail.com یا واتساپ ۰۹۱۳۱۰۱۸۹۸۳ ارسال شود.

در مرحله دوم باید اثر همراه با فرم مشخصات آن بدون قاب و پاسپورتو تا ۲۰ شهریورماه به دبیرخانه این رویداد به آدرس اصفهان، خیابان استانداری، گذر سعدی، عمارت تاریخی سعدی، کد پستی ۸۱۴۶۸۱۳۹۶۱ ارسال شود.

گفتنی است مراسم اهدا جوایز برگزیدگان نخستین رویداد رقابتی آبرنگ «نقش عشق» در ۲۶ شهریورماه برگزار خواهد شد.

فراخوان نخستین رویداد رقابتی آبرنگ «نقش عشق» منتشر شد

کد خبر 512863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.