طغیانی: کابینه دولت سیزدهم انقلابی و معتقد به رویکرد اقتصاد مقاومتی باشد

نماینده اصفهان مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای کابینه دولت سیزدهم باید انقلابی و معتقد به رویکرد اقتصاد مقاومتی باشد و سعی کند بر اساس تکیه بر ظرفیت‌های داخلی کشور، در مقابل فشارهای اقتصادی و تحریم مقاومت کند.

مهدی طغیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد کابینه دولت سیزدهم اظهار کرد: کابینه دولت سیزدهم باید بر مبنای شعارهای رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری باشد بر همین اساس لازم است رویکرد کابینه بر اساس توانمندی‌های داخلی تنظیم شود.

وی افزود: اعضای کابینه دولت سیزدهم باید انقلابی و معتقد به رویکرد اقتصاد مقاومتی باشد و سعی کند بر اساس تکیه بر ظرفیت‌های داخلی کشور، در مقابل فشارهای اقتصادی و تحریم مقاومت کند.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قطعاً باید افرادی متخصص در کابینه دولت سیزدهم قرار بگیرند که به خوبی بر مسائل تسلط داشته باشند همچنین لازم است اعضای کابینه توان اداره زیرمجموعه خود را داشته باشد زیرا بسیاری از مسائل کشور از مسیر نظام اداری عبور می‌کند. قطعاً کسی که با نظام اداری کشور آشنا نباشد با چالش‌های متعددی روبه‌رو خواهد شد.

طغیانی خاطرنشان کرد: وزیر باید نسبت به برنامه‌های رئیس جمهور و دولت ایمان داشته باشد زیرا رئیس دولت بر اساس این برنامه‌ها به مردم وعده داده و لازم است وزیر آن‌ها را دقیق اجرا کند.

کد خبر 512800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.