قسمت‌های جدید «گاندو ۲» از امشب پخش می‌شود

با پخش قسمت‌های قبلی فصل دوم سریال «گاندو»، پخش قسمت‌های جدید این سریال از امشب، شنبه ۱۶ مرداد از شبکه سه سیما آغاز خواهد شد.

به گزارش ایمنا، فصل اول مجموعه تلویزیونی «گاندو» به کارگردانی جواد افشار سال ۹۸ به روی آنتن شبکه سه سیما رفت. «گاندو» تصویرگر پرونده «جیسون رضائیان» خبرنگار دو تابعیتی ایرانی- آمریکایی بود که از سال ۸۳ در ایران مشغول به‌کار می‌شود و سال ۸۸ پس از ناآرامی‌ها کشور را ترک و به آمریکا می‌رود و سال ۱۳۹۱ بار دیگر به ایران بازمی‌گردد، اما این‌بار با پوشش خبرنگار روزنامه «واشنگتن‌پست» که نامی آشنا و معتبر در عرصه رسانه‌ای جهان به‌شمار می‌رود.

این سریال با توجه به اینکه اولین سریال در حوزه امنیتی به‌شمار می‌رفت که یک داستان واقعی را دستمایه خود قرار داده، با استقبال بسیاری از سوی مخاطبان همراه شد و ادامه چنین روشنگری‌هایی به یک مطالبه از سوی مردم تبدیل شد که خواستار ساخت آثار دیگری برگرفته از پرونده‌های واقعی بودند. سازندگان گاندو هم همان زمان این قول را به مخاطبان خود دادند که با روایت پرونده‌های جدید بازگردند.

در ادامه سازندگان «گاندو» فصل دوم آن را برای نوروز ۱۴۰۰ تدارک دیدند. پرونده‌ای که این بار قرار بود پرونده چند جاسوس دیگر را هم به تصویر بکشد و نقش آن‌ها را در برجام روایت کند. اما هنوز چندی از پخش سریال نگذشته بود که واکنش‌ها به فصل دوم گاندو آغاز شد. در کنار تأخیر در پخش سریال و یا برخی تغییرات اعمال شده در چند سکانس شائبه فشار بیرونی به سازندگان سریال و سانسور را تقویت کرد و حتی یکی از قسمت‌ها با تأخیر ۴۵ دقیقه‌ای روانه آنتن شد.

در نهایت بخش پایانی سریال روی آنتن رفت و در آخر اعلام شد که این قسمت پایان فصل دو گاندو بوده است. اما در همین فاصله مجتبی امینی تهیه‌کننده سریال نیز در توئیتی اعلام کرد که سریال گاندو «دروغ» نبوده و نیست. گاندو صدای در گلو مانده مردم است. نمایش خیانت و فریبکاری آمریکا و انگلیس است. دروغ، تضمین امضای جان کری بود. دروغ، وعده‌های آمریکا و انگلیس برای برداشته شدن همه تحریم‌ها بود. دروغ، وعده‌های رونق اقتصادی است که نتیجه آن کوچک شدن سفره مردم بوده است. گاندو بر اساس اسناد واقعی ساخته شده، اسناد و مدارکی که پشتوانه پژوهشی نگارش فیلمنامه بوده را در فیلم مستندی در اختیار مردم قرار خواهیم داد.

سریال «گاندو ۲» در حالی نیمه‌کاره ماند که مخاطبان بی‌صبرانه منتظر آغاز پخش ادامه آن بودند که در نهایت پس از برگزاری انتخابات، شبکه سه سیما پخش گاندو را از سر گرفت و بنا شد تا این سریال از ابتدا پخش شود و در ادامه هم قسمت‌های جدید روی آنتن برود. حالا قسمت‌های تکراری سریال به پایان رسیده و پخش قسمت‌های جدید از فردا -شنبه ۱۶ مردادماه- آغاز خواهد شد و مخاطبان می‌توانند ادامه سریال را تماشا کنند.

کد خبر 512781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • علی IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    5 0
    سلام دست دست اندر کاران عزیز تولید کننده این سریال درد نکنه که واقعیات را منعکس کرده اند. ولی متاسفانه دوستان صدا و سیمایی ما در شبکه ای کنجاله اند که به علت برنامه های خاص خودش بجز ورزش دوستان به مابقی مردم ارزش و احترامی قائل نیستند. شما که می‌دانید از برنامه های ورزشی نمی توانید عدول بکنید چرا در شبکه های دیگر مانند ۱ قرار ندادید مثلا الان هم فوتبال داره یعنی علاقمندان سریال کشت
  • بیننده IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    0 6
    واقعا مزخرفه مثل بقیه برنامه های صدا و سیماست