خبرنگاران در تمام صحنه‌ها نقش پررنگی دارند

امام‌جمعه چادگان با تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران در تمام صحنه‌ها نقش پررنگی دارند و در مواردی مانند انتشار خبر مفسدان اقتصادی تهدید می‌شوند، اما شجاعت به خرج می‌دهند و دست از انتشار حقایق برنمی‌دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام محمود بنی جمالی در خطبه‌های نماز جمعه شهر چادگان با بیان اینکه مراسم تحلیف رئیس جمهور تشریفاتی نیست بلکه نماد مردم سالاری دینی است، اظهار کرد: پس از مراسم تحلیف و تنفیذ رهبری، کابینه رئیس جمهور رسمیت پیدا می‌کند.

وی افزود: حکم مقام معظم رهبری دارای سه رکن شامل شکر به درگاه خدا بابت حضور مردمی در انتخابات، تشریح ۱۱ صفت رئیس جمهور جدید و درخواست تحقق هفت مطالبه از جمله تقویت پول ملی کشور، بود؛ البته مانع‌زدایی تولید و بسیج توانمندی جوانان نخبه هم از ارکان این حکم بود.

امام‌جمعه چادگان با تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران در تمام صحنه‌ها نقش پررنگی دارند و با وجود اینکه در انتشار خبرهایی مانند مفسدان اقتصادی تهدید می‌شوند، اما شجاعت به خرج می‌دهند و دست از انتشار حقایق برنمی‌دارند، قلم خبرنگار مقدس است و باید حریت آن حفظ شود، آنان باید روحیه حق‌گویی و عدالت‌طلبی را حفظ کنند و زبان گویای ملت باشند.

وی با اشاره به در پیش بودن دهه نخست ماه محرم، گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا محدودیت‌هایی وجود دارد، اما حسینه‌ها و مساجد و هیئت‌ها نباید تعطیل باشد، چون این مکان‌ها محل واگیر ویروس کرونا نیست و مردم نیاز به معنویت دارند و در عوض مسافرت‌های شمال و مراسم‌های عروسی باید تعطیل شود.

کد خبر 512684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.