محیط زیست و مقابله با فساد ۲ اولویت اصلی شورای ششم اصفهان

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان مبارزه با فساد و مسایل زیست محیطی را مهم‌ترین اولویت اقدامات شورای ششم دانست و از بهبود کیفیت هوا، نوسازی و توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی، نگهداشت و توسعه فضای سبز و مطالبه از مسئولان برای جریان دائمی زاینده‌رود به عنوان دیگر اولویت‌های شورا نام برد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابوالفضل قربانی در یک گفت‌وگوی تلویزیونی با اشاره به آغاز به کار رسمی شورای ششم، اظهار کرد: امیدواریم به پشتوانه مشارکت مردم بتوانیم یکی از طلایی‌ترین دوران مدیریت شهری را در اصفهان رقم بزنیم.

وی مبارزه با فساد و مسائل زیست محیطی را مهم‌ترین اولویت اقدامات شورای ششم دانست و از بهبود کیفیت هوا، نوسازی و توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی، نگهداشت و توسعه فضای سبز و مطالبه از مسئولان برای جریان دائمی زاینده‌رود به عنوان دیگر اولویت‌های شورا نام برد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: اصفهان شهر پر آوازه اما پرچالشی است که یکی از مهم‌ترین این چالش‌ها مباحث زیست محیطی است بدین سبب شورای شهر باید در حوزه مقابله با آلودگی هوا و سایر معضلات زیست محیطی کلانشهر اصفهان اقدام کند.

قربانی با تاکید بر لزوم توجه به کاهش فاصله بین مناطق شهری و افزایش سرانه در مناطق کم برخوردار، تصریح کرد: شورای ششم به مناطقی از شهر که امکانات مناسبی در اختیار ندارند، به طور جدی خواهد پرداخت.

وی با تاکید بر اینکه در شورای شهر نگاه بالا شهر و پایین شهر نخواهیم داشت، ادامه داد: مناطق و محلات کمتر برخوردار نسبت به دهه‌های گذشته پیشرفت زیادی داشته‌اند، اما با شرایط مطلوب فاصله دارند لذا با توجه به اینکه این مناطق در کلانشهر اصفهان پراکنده هستند، ساماندهی آن‌ها نیازمند توجه و برنامه‌ریزی جدی است.

قربانی افزود: در راستای صیانت از سلامت مردم که با وجود معضلات بسیار، یکی از بزرگترین چالش‌های اصفهان محسوب می‌شود در حد و اندازه‌ای که قانون دست شورا را باز می‌گذارد فعال خواهیم بود.

کد خبر 512673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.