شورا هنوز برای انتخاب شهردار بندرانزلی به اجماع نرسیده است

عضو شورای شهر بندر انزلی با بیان اینکه بر اساس قانون بعدداز آغاز بکار دوره جدید شورا، اعضا یک ماه فرصت دارند تا شهردار را انتخاب کنند، گفت: هنوز با اعضای شورا برای انتخاب شهردار به اجماع نظر نرسیده‌ایم.

هادی حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نخستین جلسه رسمی ششمین دوره شورای اسلامی با حضور تمامی اعضا و نمایندگان فرمانداری در محل شورا برگزار شد و مهدی خلیلی با هفت رأی به عنوان سرپرست شهرداری بندرانزلی انتخاب شد.

وی در خصوص دلیل انتخاب خلیلی به عنوان سرپرست شهرداری انزلی، افزود: با آغاز به کار دوره ششم شورای شهر، طبق قانون باید فردی را از بدنه شهرداری به عنوان سرپرست انتخاب می‌کردیم و با توجه به اینکه خلیلی از کارکنان باسابقه شهرداری است و در گذشته نیز تجربه سرپرستی شهرداری را بر عهده داشت او را انتخاب کردیم.

عضو شورای اسلامی شهر انزلی با بیان اینکه بر اساس قانون بعد از آغاز به کار دوره جدید شورا، اعضا یک ماه فرصت دارند تا شهردار را انتخاب کنند، گفت: هنوز با دیگر اعضای شورا برای انتخاب شهردار به اجماع نظر نرسیده‌ایم.

وی تصریح کرد: افرادی که داوطلب منصب تصدی‌گری شهرداری انزلی هستند، باید در جلسه علنی شورا برنامه‌های خود را با توجه به امکانات و شرایط اقتصادی موجود شهرداری، به صورت کاملاً شفاف، شفاهی و کتبی به اعضای شورا و شهروندان ارائه و اعلام کنند تا در صورت انتخاب به عنوان شهردار، بعدها پاسخگوی اقدامات و عملکرد خود باشند.

حیدری گفت: طی این مدت گزینه‌های مختلفی به عنوان شهردار انزلی مطرح شده و مدنظر اعضای شورای شهر است که امیدواریم تا یک ماه آینده فردی توانمند، اصلح، با تجربه، متخصص و آشنا به امور مدیریت شهری را انتخاب کرده و به عنوان شهردار به شهروندان معرفی کنیم.

گفتنی است، مهدی خلیلی پیش از این مسئولیت‌هایی در واحد درآمد، شهردار ناحیه و رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری و سرپرست شهرداری بندرانزلی برعهده داشته است. پیش از وی بدرالدین بدری در دوره پنجم شورا حدود یک سال شهردار بندرانزلی بود.

کد خبر 512648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.