سلطان محمدی سرپرست شهرداری زنجان شد/ رئیس شورا: صحنه‌های زشت گذشته تکرار نمی‌شود

اولین جلسه شورای ششم شهر زنجان با معرفی سرپرست شهرداری زنجان برگزار شد و منصور سلطان محمدی با کسب شش رأی به عنوان سرپرست شهرداری زنجان انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، منصور مرادلو رئیس شورای شهر زنجان با بیان اینکه مردم با مشارکت در انتخابات نشان دادند که پشت نظام و حاکمیت هستند گفت: بعضی گروه‌ها کم آوردند اما امروز ما خسته نیستیم و خیلی از کشورها از حاکمیت ما الگو می‌گیرند.

مرادلو با بیان اینکه کشور ما با اقتدار رو به جلو حرکت می‌کند افزود: بنیان‌های مستحکمی ایجاد خواهیم کرد.

وی افزود: این دوره از شورا در تلاش خواهیم بود تا صحنه‌های زشتی که مردم در دوره‌های گذشته شاهد بودند تکرار نشده و به خوش بینی بینجامد.

رئیس شورای ششم با تاکید بر اینکه ما اعضای شورا قسم یاد کردیم جز رضای خدا چیزی را نخواهیم دید و تلاش می‌کنیم اگر کاستی هست بر طرف کنیم.

مرادلو با تاکید بر اینکه در شورا به روی شهروندان باز خواهد بود اظهار کرد: اگر از مردم جدا شویم یعنی از خدا جدا خواهیم شد.

وی با اشاره به اینکه در کنار مردم و پیگیری مشکلات مردم در اولویت برنامه‌های شوراست ادامه داد: شورای ششم ذهنیت منفی شهروندان را از دوره گذشته پاک و رضایت خدا و آن‌ها را در دستور کار دارد.

این عضو شورا یادآور شد: منافع شخصی اعضای شورا نباید فدای منافع عمومی شود چرا که ما قسم یاد کردیم که غفلت نکنیم.

مرادلو اضافه کرد: ما مطالبات شهروندان را با لکنت عنوان نخواهیم گفت و به شهروندان اجازه نخواهیم داد مردم با لکنت در مقابل شورا حضور پیدا کنند.

وی با بیان اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری نباید یاس را به مردم القا کنیم افزود: ظرفیت‌های خوبی در بدنه شهرداری وجود دارد.

منصور مرادلو با اذعان به اینکه شهردار زنجان نقش کلیدی در بحث‌های عمرانی، اجتماعی و فرهنگی دارد گفت: بیش از ۸۰۰ میلیارد بودجه جاری است که باید تخصیص داده شود.

گفتنی است؛ رأی‌گیری برای انتخاب سرپرست شهرداری زنجان برگزار شد و آقایان منصور سلطان محمدی شش رأی و حبیب الله یگانه سه رأی کسب کردند و مصطفی رضایی بدون رأی ماند.

کد خبر 512482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.