«چهل ستون شهر فردا» پس از ۴ سال محقق شد/تا آخرین روز خدمت کردیم

رئیس شورای شهر اصفهان گفت: آنچه که در چهار سال پیش تحت عنوان چهل ستون شهر فردا به مردم قول دادیم امروز تحقق یافت و در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و حمل و نقلی گام‌های مؤثری برداشته و به همه نیازهای شهر توجه شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی شامگاه چهارشنبه در آئین بهره برداری از پروژه‌های عمرانی، خدماتی، ورزشی و فرهنگی منطقه ۸ شهرداری اصفهان اظهار کرد: خدا را شاکرم که اتفاقات عمرانی در اصفهان جاری است و در حالی که منتخبان شورای اسلامی دوره ششم در مراسم تحلیف حضور دارند، اعضای شورای پنجم و مدیریت شهری تا آخرین روز خدمت خود در مراسم افتتاحیه پروژه‌های شهر حضور دارند و تا آخرین لحظه به مردم خدمت می‌کنند لذا همه باید بابت این اتفاق خوشحال باشیم.

وی افزود: حدود شش ماه پیش در صحن علنی شورا اعلام کردم که مدیریت شهری فارغ از جریان انتخابات تا لحظات پایانی با امید به خدمت خود ادامه خواهد داد و امروز این موضوع تحقق یافت و در صورتی که فرصت باقی بود این افتتاح‌ها و خدمت‌رسانی به مردم ادامه داشت و امیدواریم مابقی این افتتاح‌ها توسط مدیریت شهری بعدی و شورای ششم ادامه یابد.

رئیس شورای شهر اصفهان ادامه داد: آنچه که در چهار سال پیش تحت عنوان چهل ستون شهر فردا به مردم قول دادیم امروز تحقق یافت و در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و حمل و نقلی گام‌های مؤثری برداشته و به همه نیازهای شهر توجه شد.

وی تصریح کرد: امروز کسی نمی‌تواند به ما خرده بگیرد که از توجه به برخی مسائل غافل شده‌اید زیرا فعالیت‌های مدیریت شهر در چهار سال گذشته نمایان است.

نصراصفهانی ادامه داد: آن چیزی که باعث انگیزه و تلاش شبانه روزی مجموعه مدیریت شهری شد تعهدی بود که نسبت به شهروندان داشتند و به هیچ عنوان بعد از انتخابات دچار یاس نشدیم زیرا نسبت به فعالیت‌های خود رضایت داشتیم و تقدیر الهی را پذیرفته بودیم.

وی یادآور شد: از شهردار خستگی ناپذیر که در چهار سال گذشته از صبح تا پاسی از شب مشغول خدمت رسانی به مردم بود همچنین از معاونان او تقدیر و تشکر می‌کنم.

کد خبر 512352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.