اجرای ۳۲ هزار میلیارد تومان پروژه در ۴ سال/ اصفهان ۱۴۰۵ مسیر حل مشکلات را مشخص کرده است

شهردار اصفهان گفت: طی چهار سال گذشته حدود ۳۲ هزار میلیارد تومان پروژه تقدیم مردم اصفهان شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی _شامگاه چهارشنبه ۱۳ مردادماه_ در آئین بهره برداری از پروژه‌های عمرانی، خدماتی، ورزشی و فرهنگی منطقه ۸ شهرداری اصفهان اظهار کرد: مدیریت شهری پنجم تمام تلاش خود را کرد تا پروژه‌های مختلفی را در تمام مناطق شهری اجرایی کند و این روزها شاهد افتتاح پروژه‌های متعدد هستیم.

وی افزود: مراسم افتتاح صبح امروز از پروژه بی بی مریم در خیابان زینبیه آغاز شد و در ادامه پروژه تقاطع غیر همسطح قهجاورستان و پروژه خیابان مقداد و همچنین گذر فرهنگی چهارباغ، آمادگاه و عباس آباد افتتاح شده است.

شهردار اصفهان اعلام کرد: حدود ۳۲ هزار میلیارد تومان اعتبار مجموعه پروژه‌های شهرداری اصفهان است که طی چهار سال گذشته تقدیم مردم اصفهان شد.

نوروزی گفت: خدا را شاکریم که فضای خدمت در کنار اعضای شورای شهر برای ما ایجاد شد، امروز تمامی مناطق و سازمان‌های شهرداری دستخوش تحولات بزرگی شده است، طی چهار سال گذشته ششمین ایستگاه آتش نشانی است که افتتاح می‌شود، اگر در طی ۴۰ سال گذشته با برنامه مثل این چهار سال فعالیت می‌شد، این شهر امروز ۶۰ ایستگاه آتش نشانی در خود داشت تا دیگر دغدغه‌ای در این زمینه وجود نداشته باشد.

وی با بیان اینکه امروز چهارباغ، مردم از خدمات شهرداری اصفهان اعلام رضایت می‌کردند، گفت: در این سال‌ها تلاش کردیم فعالیت‌ها بر طبق برنامه پیش برود، برنامه اصفهان ۱۴۰۵ نیز در همین راستا تهیه شده است، بنابراین اگر بر اساس برنامه ۱۴۰۵ حرکت شود گره‌ها و مشکلات مناطق شهری باز خواهد شد و دغدغه مردم فردوان، خانه اصفهان و.. قطعاً برطرف می‌شود، زیرا برنامه ۱۴۰۵ و بودجه‌ی امسال راهکارهای متفاوتی برای مسائل شهری نشان داده در واقع مسیر راه مشخص شده است.

شهردار اصفهان یادآور شد: باید امید را در دل مردم بیشتر کنیم، مردم با مشکلات اقتصادی و تحریم دست و پنجه نرم می‌کنند، بنابراین مدیریت شهری برای جلب رضایت شهروندان از لحظه‌ای برای خدمت درنگ نکردند.

وی ادامه داد: خوشبختانه امروز ۳۴ درصد بودجه شهرداری تحقق یافته است و قطعاً حرکت در مسیر برنامه‌ها موجب تحقق کامل بودجه می‌شود و این موضوع نشان دهنده عمل به وعده‌ها است.

نوروزی تاکید کرد: امروز به وعده‌هایی که داده‌ایم عمل کردیم و انتظار ۱۷ سال مردم اصفهان برای مترو را در طی ۴ ماه به پایان رساندیم و همچنین بیش از ۲۰۰ اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه و حدود ۳۰۰ اتوبوس و بیش از ۵۰۰ تاکسی بازسازی و نوسازی شده است.

شهردار اصفهان ادامه داد: سازمان عمران شهرداری اصفهان در طی چهار گذشته شبی نبوده که مشغول آسفالت و فعالیت‌های عمرانی نباشند و این فعالیت‌ها بر اساس برنامه و انگیزه صورت گرفته است.

نوروزی خاطرنشان کرد: تجهیزات بسیار خوبی برای سازمان آتش‌نشانی خریداری شده است، هیچ دوره مانند این چهار سال گذشته شهرداری اصفهان آماده مقابله با بلاهای طبیعی نبوده است.

کد خبر 512344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.