پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه پارکینگ طبقاتی بازار شهر گلپایگان

شهردار گلپایگان گفت: در ۲۴ ماه گذشته در شهر گلپایگان نزدیک به ۵ هزار مترمربع آزادسازی با صرف اعتبار ۱۸.۵ میلیارد تومان انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیمان شکرزاده امروز- چهارشنبه- ۱۳ مرداد ماه ۱۴۰۰- در مراسم تقدیر از اعضای شوراهای دوره پنجم شهرهای گلپایگان، گوگد و گلشهر، اظهار کرد: در ۲۴ ماهه گذشته در شهر گلپایگان بیش از ۲۰۳ هزار متر مربع آسفالت با اعتباری بالغ بر ۱۷.۵ میلیارد تومان در بخش روکش، لکه‌گیری معابر و خیابان‌های سطح انجام شده است.

وی افزود: با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان ۱۲ هزار متر مربع پروژه پیاده‌روسازی در مناطق مختلف شهر اجرا شده است.

شهردار گلپایگان با بیان اینکه پارک بانوان گلپایگان در مساحتی بالغ بر ۲۹ هزار متر مربع با بهترین طرح‌های تفریحی و ورزشی و با صرف هزینه ۱۰ میلیارد تومان احداث شد، گفت: تکمیل ساختمان موتوری شهرداری پنج میلیارد تومان هزینه در برداشت.

شکرزاده با بیان اینکه در ۲۴ ماه گذشته متراژ فضای سبزی شهری گلپایگان ۲.۵ متر مربع افزایش یافت و اکنون سرانه فضای سبز شهروندی از ۲۵ به ۲۷ متر مربع ارتقا یافت، گفت: در سطح شهر به منظور جداسازی آب شرب از آب خام بیش از ۲۱ کیلومتر لوله‌گذاری شده است.

وی در رابطه با آزادسازی پروژه بلوار آیت الله محمدی واقع در ورودی شهر گلپایگان، گفت: برای آزادسازی کامل پروژه یک پلاک ۱۵۰۰ متر مربع به ارزشی بالغ بر ۱.۵ میلیارد تومان مانده است که پس از پرداخت کامل مبلغ به مالک کار آزادسازی به اتمام می‌رسد.

شهردار گلپایگان گفت: دو پروژه تاریخی حمام آحسین و بهشت با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان بازسازی و مرمت شدند، همچنین دیوار مسجد جامع گلپایگان با اعتبار ۳۶۰ میلیون تومان مرمت شد.

شکرزاده با بیان اینکه یکی از درآمدهای پایدار شهرداری مشارکت بخش خصوصی است، افزود: پارکینگ طبقاتی بازار شهر گلپایگان با هفت هزار متر مربع ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در شش ماهه دوم سال بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: پروژه مجتمع چند منظوره مهستان واقع در کاظم آباد برای اجرا به اعتباری معادل دو برابر بودجه‌ای ۱۴۰۰ شهرداری گلپایگان نیاز دارد و برای جذب سرمایه‌گذار فراخوان دادیم.

شهردار گلپایگان گفت: پروژه بلوار امام رضا (ع) برای اتمام به ۸۸۰ متر مربع آزادسازی نیاز داشت که پس از آزادسازی و احداث میدان به بهره‌برداری رسید.

شکرزاده گفت: در ۲۴ ماه گذشته در سطح شهر گلپایگان نزدیک به پنج هزار متر مربع آزاد سازی با صرف اعتبار ۱۸.۵ میلیارد تومان انجام شده است.

وی تصریح کرد: از سال ۹۸ تاکنون با افزایش بودجه شهرداری گلپایگان به سه برابر سرانه هر شهروند از ۶۰۰ هزار تومان به یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در سال ۱۴۰۰ رسیده است.

شهردار گلپایگان با بیان اینکه تاکنون بخشی از پروژه دفع آب‌های سطحی شهر انجام شده است، افزود: برای رفع معضل آب‌های سطحی شهر در هنگام بارندگی یک برنامه جامع و کامل تدوین شده است.

کد خبر 512311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.