آماده سازی ۴۷ پروژه سرمایه‌گذار در گلپایگان

رئیس شورای اسلامی شهر گلپایگان با بیان این که یکی از سیاست‌های پنجمین دوره شورای شهر توزیع عادلانه امکانات و خدمات شهرداری در تمام نقاط به ویژه مناطق کم برخوردار شهر بود، گفت: به منظور درآمد پایدار شهرداری گلپایگان ۴۷ پروژه آماده جذب سرمایه‌گذار است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین زاهدی امروز -چهارشنبه ۱۳ مرداد ماه ۱۴۰۰- در مراسم تقدیر از اعضای شوراهای دوره پنجم شهر گلپایگان، گوگد و گلشهر اظهار کرد: افزایش بودجه شهرداری گلپایگان و تحقق آن نشان دهنده افزایش سرانه شهروندی است و این امر مهم در پنجمین دوره شورای شهر گلپایگان اتفاق افتاد.

وی افزود: یکی از سیاست‌های پنجمین دوره شورای شهر توزیع عادلانه امکانات و خدمات شهرداری در تمام نقاط به ویژه مناطق کم برخوردار شهر بود که شهرداری گلپایگان در اجرای این امر مهم یک برنامه پنج ساله با افق ۲۰ ساله پیش بینی کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر گلپایگان گفت: در این دوره پروژه پارک بانوان، رباط اسفنجه و شهید خرازی به بهره‌برداری رسید و احداث پارک در محله بابا عبدالله و شهید رجایی در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

زاهدی تصریح کرد: به منظور درآمد پایدار شهرداری ۴۷ پروژه آماده جذب سرمایه‌گذاری شده است و اکنون پارکینگ طبقاتی بازار شهر گلپایگان توسط بخش خصوصی در دست اجرا است.

وی گفت: در خیابان امام خمینی شهر گلپایگان با اعتباری بالغ بر ۱.۵ میلیارد تومان چهار پروژه شبکه لوله‌گذاری آب با هدف کاهش حجم مدت زمان آبیاری درختان و فضای سبز، کانال کشی دفع آب‌های سطحی، پایش تصویری، نصب شیرهای هیدرانت در پنج نقطه و همچنین عملیات حفر و ترمیم و پر کردن کانال انرژی به منظور اجرای شبکه فیبر نوری انجام شد.

رئیس شورای اسلامی شهر گلپایگان با بیان این که عملیات لوله‌گذاری آب خام چاه‌های شهرداری به منبع شهرک الوند اجرا شد، گفت: اجرای مطالعات طرح تفصیلی شهر گلپایگان و رفع نواقص طرح جامع، پروژه GIS و ممیزی شهر، طرح مطالعات حریم و پهنه بندی شهر گلپایگان از دیگر اقدامات دوره پنجم است.

در ادامه طاهره خوشنویسان عضو کمیسیون ورزش و تندرستی شورای اسلامی شهر گلپایگان اظهار کرد: شورای دوره ششم اسلامی شهر ادامه دهنده اقدامات شورای دوره پنجم است.

وی گفت: یکی از مطالبات بحق بانوان این شهر پارک مخصوص به آن‌ها برای انجام فعالیت‌های ورزشی تفریحی بود که با توجه به سابقه مذهبی شهر در این پارک به انجام فعالیت‌های ورزشی بپردازند.

کد خبر 512286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.