اصفهان تعطیل نیست

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در استان اصفهان با بیان اینکه ستادهای استانی کرونا نقشی در تصمیم گیری برای تعطیلی ندارد، گفت: استان اصفهان تعطیلی ندارد قرار شده به دلیل اینکه تعطیلی‌های بدون برنامه نقش مؤثری در کنترل بیماری ندارد برنامه‌ مدونی برای آن تدوین شود.

حجت الله غلامی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: استان اصفهان تعطیلی ندارد و در خصوص تعطیلی‌ها هم ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم گیری می‌کند.

وی با بیان اینکه ستادهای استانی کرونا نقشی در تصمیم گیری برای تعطیلی ندارد، افزود: موضوع تعطیلی در قرارگاه مرکزی کرونا در پایتخت با حضور وزیر کشور مطرح و قرار شده به دلیل اینکه تعطیلی‌های بدون برنامه نقش مؤثری در کنترل شیوع بیماری ندارد، برنامه مدونی برای آن تدوین شود.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در استان اصفهان گفت: تعطیلی‌ها نباید باعث این شود که سطح شهرها و فروشگاه‌ها و پارک‌ها مملو از جمعیت شود و حجم سفرها را افزایش یابد، بلکه باید راهکار مؤثری اتخاذ شود که اگر تعطیلی مصوب شد حجم سفرها و تجمعات کاهش پیدا کند که شیوه‌نامه این کار در قرارگاه مرکزی کرونا تنظیم و تصویب می‌شود.

وی تصریح کرد: استان‌ها نقشی در تعطیلی‌ها و تصمیم‌گیری برای این منظور ندارند و همچنان منظر ابلاغ دستورات ستاد ملی به استان هستیم.

کد خبر 512247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.