منطقه منظریه رها شده/ توپ را در میدان شهرداری نیندازید

شهردار شهرکرد گفت: منطقه منظریه رها شده و کار آماده سازی با مسکن و شهرسازی است، اما همواره توپ را در میدان شهرداری می‌اندازد لذا مسئولان استانی باید محکم به موارد مختلف ورود کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بهادر عبدالغنی امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز آخرین روز شورای پنجم است و در این دوره اقدامات شایسته‌ای انجام شد، اظهار کرد: در این دوره توسعه بوستان‌ها و بهسازی و آسفالت معابر شهری به ویژه در مناطق کمتر برخوردار مورد توجه ویژه قرار گرفت.

وی با اشاره به ورود ۱۶ دستگاه اتوبوس به چرخه ناوگان حمل و نقل عمومی تاکید کرد: برنامه راهبردی پنج ساله و چشم‌انداز ۲۰ ساله باید تا حدود سه سال آینده تدوین شود.

شهردار شهرکرد تصریح کرد: نقد بزرگی که وارد است طرح جامع بوده که چهار سال به طول انجامیده، این طرح افق شهر در توسعه آتی است، این درحالی است که از سال ۸۴ تاکنون تنها یک طرح و الگو وجود داشته که این موضوع ضعف بزرگی بوده چراکه شهر زنده و پویا است و باید مسیر حرکت آن بروز شود.

وی ادامه داد: طرح جامع ترافیک را خودمان جمع بندی می‌کنیم تا در طرح جامع مسکن و شهرسازی مد نظر آید که این مسائل بسیار مهم است.

عبدالغنی تصریح کرد: در منطقه منظریه مردم فریاد می‌زنند، چرا شورای تأمین مسکن یک سال است اصلاً جلسه‌ای نداشته است؟ منظریه رها شده و کار آماده سازی با مسکن و شهرسازی است، اما همواره توپ را در میدان شهرداری می‌اندازد لذا مسئولان استانی باید محکم به موارد مختلف ورود کنند.

وی با بیان اینکه در بودجه ۱۴۰۰ بودجه فرهنگی دو برابر شده، اظهار کرد: خوشبختانه امروز فرهنگسرای رسانه افتتاح شد و فرهنگسرای نشاط هم در حال تجهیز است.

شهردار شهرکرد افزود: همچنین سالن ورزشی در خیابان امیر کبیر که چند سال کاربری انبار داشت در یک ماه گذشته تجهیز شده تا کاربری ورزشی داشته باشد.

کد خبر 512245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.