عضو شورای شهر مشهد: برای اعتلای توس تلاش می‌کنیم

عضو شورای اسلامی ششم شهر مشهد گفت: با تمام توان شبانه روز برای اعتلای شهر، به خصوص محدوده توس که مورد عنایت ویژه رهبر معظم انقلاب است گام برمی‌داریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید طهوریان عسکری اظهار کرد: توفیق یافتم تا عضو کمیسیون‌های فرهنگی، حاشیه شهر و عمران و بهسازی توس شوم و به اعتماد همکاران توفیق خدمت در مقام ریاست کمیسیون ویژه توس را داشته باشم.

وی افزود: موضوعات فرهنگی، ساماندهی حاشیه شهر مشهد و محدوده منفصل توس از دغدغه‌هایی است که امیدوارم اکنون که توفیق خدمت در هر سه زمینه را یافتم بتوانم برای توسعه مشهد گام بردارم.

رئیس کمیسیون ویژه توس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به مشکلات اصلی حاشیه شهر مشهد ادامه داد: بخش اعظم آن به موضوعات شهرسازی، عمرانی، حمل و نقل، خدمات شهری و فرهنگی بازمی‌گردد.

عسکری یادآور شد: اعضای شورا در مسئولیت‌های مختلف شورا تقسیم‌بندی شدند و شورای شهر با ترکیبی فوق‌العاده در رفع مسائل مختلفی که مشهد با آن مواجه است، به ویژه در مناطق محروم و کم برخوردار شهر گام برخواهد داشت.

وی اظهار کرد: با تمام توان شبانه روز برای اعتلای شهر، به خصوص محدوده توس که مورد عنایت ویژه رهبر معظم انقلاب است گام برمی‌داریم و امیدواریم بتوانیم بعد از ۲۵ سال یک جهش جدی در این محدوده ایجاد کنیم.

کد خبر 512197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.