اکوسیستم مگ‌دارت ریلمی معرفی شد

شرکت ریلمی اخیرا از اکوسیستم مگ‌دارت رونمایی کرد، این محصول علاوه بر شارژر گوشی به صورت مغناطیسی و بی‌سیم، قابلیت‌های دیگری نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اکوسیستم مگ‌دارت شرکت ریلمی شارژ مغناطیسی برای گوشی‌های اندرویدی را فراهم می‌کند و در کنار آن قابلیت‌های دیگری را نیز ارائه می‌دهد. به نظر می‌رسد که گوشی Realme Flash یک دستگاه مفهومی برای نمایش دادن قابلیت‌های این اکوسیستم است.

شرکت ریلمی اعلام کرده است که اولین گوشی این شرکت که از شارژ مغناطیسی پشتیبانی می‌کند گوشی ریلمی GT است. یک کیس مخصوص برای گوشی ریلمی GT طراحی شده است که بتواند از قابلیت شارژ بی‌سیم مغناطیسی پشتیبانی کند؛ این کیس برای مدل‌های دیگر نیز می‌تواند عرضه شود. این کیس به صورت یک قاب محافظ با ماژول مگ‌دارت داخلی طراحی شده است و پورت USB-C گوشی را اشغال نمی‌کند.

شارژر مگ‌دارت ریلمی یک آداپتور ۵۰ واتی است که سریع‌ترین شارژر بی‌سیم مغناطیسی دنیا برای گوشی‌های هوشمند در نظر گرفته شده است، به طوری که باتری ۴ هزار و ۵۰۰ میلی آمپر ساعتی گوشی ریلمی GT یا گوشی ریلمی فلش با استفاده از مگ‌دارت در کمتر از یک ساعت به صورت کامل شارژ می‌شود. علاوه بر این، یک فن داخلی نیز برای مگ‌دارت تعبیه شده است که در طول شارژ، گوشی و شارژر را خنک نگه می‌دارد.

شرکت ریلمی مگ‌دارت ۱۵ واتی را نیز معرفی کرده است که به صورت پد شارژ طراحی شده است و ضخامت آن ۳.۹ میلی‌متر است؛ بنابراین مگ‌دارت ۱۵ وات از مگ‌سیف اپل ضخامت کمتری دارد. این شارژر می‌تواند یک باتری ۴ هزار و ۵۰۰ میلی آمپر ساعتی را در ۹۰ دقیقه شارژ کند.

شرکت ریلمی یک شارژر مگ‌دارت دیگر نیز معرفی کرده است که به شکل استند است و در واقع نقش یک پاور بانک را دارد که از پایه اصلی جدا می‌شود و می‌توان آن را جا به جا کرد. این محصول از چرم مصنوعی و آلومینیوم تشکیل شده است، به همین دلیل طراحی آن بسیار جذاب است.

ریلمی محصولات دیگری نیز برای اکوسیستم مگ‌دارت معرفی کرده است، یکی از آن‌ها چراغ زیبایی مگ‌دارت (MagDart Beauty Light) است. این محصول نوعی کیس است که یک چراغ حلقه‌ای چرخان روی آن تعبیه شده است. برای این چراغ باتری جداگانه‌ای در نظر گرفته نشده است و از طریق گوشی و با فناوری شارژ معکوس شارژ می‌شود. این چراغ مگ‌دارت از ۶۰ عدد LED تشکیل شده است و یک دکمه نیز روی آن تعبیه شده است که کاربران می‌توانند با استفاده از آن روشنایی و دمای رنگ‌ها را کنترل کنند.

دیگر محصول مگ‌دارت، کیف پول مگ‌دارت است که همانند یک پاور بانک نیز عمل می‌کند. این کیف پول از چرم مصنوعی و آلومینیوم تشکیل شده است و می‌توان یک کارت اعتباری را در خود جای دهد. یک پایه نیز روی آن قرار دارد که کاربران می‌توانند هنگام فیلم دیدن گوشی را با استفاده از آن روی سطح قرار دهند. هنوز زمان عرضه و قیمت تجهیزات مگ‌دارت مشخص نشده است.

کد خبر 512195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.