گوشی آنر X20 چه زمانی معرفی می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی هوشمند آنر X20 قرار است ۱۲ آگوست در چین به صورت رسمی معرفی شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، پیش از این مشخص شده بود که شرکت آنر قصد دارد طی یک رویداد خاص ۱۲ آگوست از گوشی‌های سری Magic 3 Honor و تبلت Honor V7 Pro رونمایی کند. اخیراً این شرکت تأیید کرده است که گوشی هوشمند جدید خود به نام Honor X20 را نیز در این رویداد معرفی خواهد کرد.

تصاویر منتشر شده از گوشی Honor X20 نشان می‌دهد که دارای دوربین سلفی دو گانه است، یک دوربین سه گانه نیز در یک قاب دایره‌ای شکل در پنل پشتی آن تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی می‌شود و یک فلاش LED آن را همراهی می‌کند. حسگر اثرانگشت این گوشی نیز در لبه کناری آن قرار گرفته است.

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که صفحه نمایش گوشی Honor X20 دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است و از فناوری شارژ سریع ۶۶ واتی نیز بهره می‌برد. گزارشات پیشین نیز نشان می‌دهد که گوشی ذکر شده به تراشه دایمنسیتی ۹۰۰ مجهز شده است، گوشی‌های Honor 50 SE و OPPO Reno6 5G نیز دارای تراشه مشابهی است. هنوز اطلاعات بیشتری در مورد گوشی Honor X20 ارائه نشده است، اما به نظر می‌رسد که این محصول در دو رنگ و با قیمت ۳۰۹ دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

گوشی Honor X20 جایگاه بالاتری نسبت به گوشی X20 SE دارد که در ماه ژوئن در چین عرضه شد. گوشی Honor X20 SE دارای صفحه نمایش ۶.۶ اینچی +IPS LCD FHD است. دوربین سلفی به کار رفته در این گوشی ۱۶ مگاپیکسل است، دوربین سه گانه تعبیه شده در پنل پشتی آن نیز شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی می‌شود. گوشی Honor X20 SE به تراشه دایمنسیتی ۷۰۰ مجهز شده است و با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی همراه است. انرژی مورد نیاز این گوشی با استفاده از یک باتری چهار هزار میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۲۲.۵ واتی نیز بهره می‌برد.قیمت گوشی Honor X20 SE از ۲۷۸ دلار آغاز می‌شود.

کد خبر 512145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.