تحقق ۳۱ درصدی بودجه ۱۴۰۰ شهرداری اصفهان تا پایان تیرماه

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بودجه شهرداری حبابی نیست و تا پایان تیرماه سال جاری ۳۱ درصد بودجه محقق شده که این میزان تحقق با تقویم بودجه هماهنگ است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پورمحمد شریعتی نیا امروز (سه شنبه) در آئین بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی منطقه هفت شهرداری، اظهار کرد: شهرداری اصفهان در این دوره مدیریت شهری کارهای پوپولیستی انجام نداد، در واقع اقداماتی شد که مدیریت شهری را روی عمران و آبادانی، هدایت، ساخت و ساز، نشاط و کارهای فرهنگی قرار داد.

وی افزود: بودجه ۲۷۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در سال ۹۶ بدون اینکه فشاری به مردم وارد شود به ۹ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در سال جاری رسیده است.

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد بودجه شهرداری حبابی نیست و تا پایان تیرماه سال جاری ۳۱ درصد بودجه محقق شده که این میزان تحقق با تقویم بودجه هماهنگ است.

وی ادامه داد: شهرداری در این دوره مدیریت شهری از خام فروشی پرهیز کرده و اعضای شورا نیز بنا به وظیفه نظارتی خود تا لحظه آخر با تمام انگیزه و ظرفیت بر این فرایند نظارت می‌کنند.

شریعتی‌نیا خاطرنشان کرد: یکی از دلایل موفقیت شهردار اصفهان در این دوره مدیریت شهری این بود که عرصه را برای فعالیت بخش خصوصی باز گذاشت؛ امیدواریم شهرداری و شورای شهر آینده نیز باید این مسیر را ادامه دهند و تداوم بخشند.

کد خبر 512076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.