ناکامی تلخ محمد علی گرایی از کسب برنز

کشتی گیر فرنگی کشورمان در رده بندی به رقیبی از کشور میزبان باخت و پنجم شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در دقایق ابتدایی دو فرنگی کار یکدیگر را محک زدند. سپس داوران یک اخطار را به کشتی‌گیر ژاپنی دارند و علاوه بر اهدا یک مدال او به خاک نشست. گرایی به زیبایی هر چه تمام تر سانتو بارانداز را انجام داد تا دو امتیاز دیگری را بدست آورد. در ادامه آبیکو اجازه اجرا فن را به کشتی گیر کشورمان نداد تا تایم اول با همین نتیجه سه بر صفر خاتمه یابد.

در شروع تایم سه دقیقه‌ای دوم، آبیکو موفق شد پا گرایی را از تشک خارج و یک پوئن کسب کند. در ادامه داوران اخطاری را به گرایی داده و امتیاز دیگری را به کشتی گیر ژاپنی دادند. گرایی به خاک نشست ولی رقیبش با سانتابرانداز، او را به پل برد تا چهار امتیاز کسب کند و با اخطاری دیگر به دلیل خطا، کشتی ۸ بر سه به سود آبیکو ژاپنی تغییر کند.

با این وجود اعتراض کادر ایران به خطا کشتی گیر ژاپنی باعث شد دو امتیاز او کم شود و نتیجه شش بر سه شود. سپس آبیکو امتیاز دیگری هم گرفت تا اختلاف را همچنان بیشتر کند. گرایی اخطار دیگری هم گرفت تا کشتی ۹ بر ۳ شود.

گرایی برای جبران این نتیجه سعی در اجرا فنی را داشت اما موفق نشد و سانتو برانداز خورد و به پل رفت تا ۱۳ بر ۳ مغلوب رقیب ژاپنی شده و از مدال باز بماند.

کد خبر 511978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.