لینک خوداظهاری داوطلبان مبتلا به کرونا آزمون استخدامی ۱۴۰۰ در دسترس قرار گرفت

سازمان سنجش آموزش کشور تکمیل فرم خوداظهاری برای داوطلبان آزمون استخدامی را از فردا چهارشنبه _۱۳ مردادماه_ در دسترس قرار خواهد داد.

به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، داوطلبانی که دچار بیماری کرونا شده‌اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری یا در منزل قرنطینه هستند)، باید در سایت سازمان سنجش فرم خود اظهاری را تکمیل کرده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را بارگذاری کنند.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: سازمان سنجش با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی محل آزمون داوطلبان مبتلا به کرونا را در بیمارستان یا در محل امن مورد تأیید وزارت بهداشت در شهرهای محل برگزاری آزمون تعیین می‌کند و نتیجه را از طریق شماره تلفن همراه اعلام شده به اطلاع ذی‌نفعان اطلاع می‌دهد.

مهلت ثبت و ویرایش اطلاعات از روز چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ تا جمعه ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ اعلام شده است.

سازمان سنجش در این اطلاعیه تاکید کرده است: پس از اتمام مهلت ثبت نام، امکان تغییر در درخواست به هیچ وجه وجود ندارد، متقاضیانی که این فرم را تکمیل کنند، بر اساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت از سایر متقاضیان جدا شده و آزمون آنها در یکی از بیمارستان‌های تعیین شده در شهرهای محل آزمون به همراه سایر داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا برگزار می‌شود.

لینک تکمیل فرم خود اظهاری

لینک خود اظهاری داوطلبان مبتلا به کرونا آزمون استخدامی ۱۴۰۰ در دسترس قرار گرفت

کد خبر 511943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.