فروش۱۲میلیاردی «تابستانه کتاب» در سه روز

با پایان سومین روز اجرای طرح «تابستانه کتاب ١٤٠٠»، ١٢٠ میلیارد و ٩٦٠ میلیون و ٧٧٨ هزار و ٦٧٢ ریال کتاب در کشور به فروش رسید.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، با باقی ماندن چهار روز از مهلت استفاده از یارانه ٢٠ درصدی در کتابفروشی‌های عضو طرح «تابستانه کتاب ١٤٠٠» ٢٠٨ هزار و ٨٢٥ نسخه کتاب به ارزش ١٢٠ میلیارد و ٩٦٠ میلیون و ٧٧٨ هزار و ٦٧٢ ریال از سوی ٩٧٤ کتاب فروش به فروش رسید.

استان‌های تهران با ١٦٢ کتاب فروشی، خراسان رضوی با ١٢٣ کتاب فروشی، اصفهان با ٩٣ کتاب فروشی، قم با ٨٣ کتاب فروشی، آذربایجان شرقی با ٦١ کتاب فروشی، کردستان با ٥٥ کتاب فروشی و فارس با ٥٤ کتاب فروشی بیشترین مشارکت کتاب فروشی‌ها در طرح «تابستانه کتاب ١٤٠٠» را به نام خود ثبت کردند.

همچنین در این طرح تاکنون، استان تهران با فروش ٣١ هزار و ٩٦٤ نسخه کتاب، خراسان رضوی با فروش ٢٤ هزار و ٦٠١ نسخه کتاب و اصفهان با فروش ٢٢ هزار و ٣٦٨ نسخه کتاب به ترتیب سهم ١٥، ١٢ و ١١ درصدی در فروش کتاب داشته‌اند.

در طرح «تابستانه کتاب ۱۴۰۰» خریداران می‌توانند تا پانزدهم مردادماه با مراجعه به کتاب فروشی‌های عضو طرح، کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و دانشگاهی را با یارانه ۲۰ درصدی خریداری کنند.

اسامی و مشخصات کتابفروشی‌های عضو طرح به تفکیک هر استان بر روی سایت tarh.ketab.ir قابل مشاهده است.

کد خبر 511930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.