افزایش میزان واکسیناسیون در آمریکا

با توجه به شیوع گسترده گونه دلتا ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا، میزان واکسیناسیون در این کشور به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که میزان واکسیناسیون از ۵ جولای تا کنون هر روز افزایش پیدا کرده است به طوری که روز گذشته ۸۱۶ هزار دوز واکسن بیشتری نسبت به روز شنبه به افراد تزریق شد، تقریباً ۵۱۷ هزار نفر از این تعداد دوز اول واکسن کرونا را دریافت می‌کردند.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در آمریکا (CDC) اعلام کرده است که حدوداً ۱۶۴ میلیون نفر در ایالات متحده آمریکا به صورت کامل واکسینه شده‌اند علاوه بر این بیش از ۱۹۱ میلیون نفر از افراد در این کشور حداقل یک دوز از واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و قصد دارند در زمان تعیین شده دوز دوم را نیز دریافت کنند. متخصصان معتقدند که شیوع گونه دلتا ویروس کرونا تعداد افراد بستری شده در بیمارستان به دلیل مبتلا شدن به بیماری کووید -۱۹ را افزایش داده است، اکثر این افراد واکسن کرونا را دریافت نکرده‌اند.

بر اساس گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در آمریکا (CDC) تقریباً ۹۹.۹۹۹ درصد از افرادی که کاملاً واکسینه شده‌اند به نوع شدید بیماری کووید -۱۹ مبتلا نشده‌اند در بیمارستان بستری نشده‌اند و جان خود را از دست نداده‌اند بنابراین محققان باور دارند که ایمن‌ترین و مؤثرترین روش برای پیشگیری از ابتلا به گونه دلتا ویروس کرونا، دریافت واکسن است.

کد خبر 511925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.